Miten heinäkuukin alkaa olla jo ehtoon puolella?

En tajua. Justiinsahan se kesä alkoi ja nyt tuntuu et pian se on taas ohi. Poikkeuksellisen kiireinen kesä ollut kyllä, ettei sikäli ihme et aika lentää, mut silti. Olen pohjimmiltani syksyihminen, mutta moneen vuoteen ei ole ollut enää sellasta tunnetta et "tulis jo se syksy", nykyään kun se tulee niin nopeasti. Onko mitään keinoa saada aika menemään hitaammin?
 
"vvv"
Samaa mietin minäkin.
Minä kävin eilen vasta ensommäistä kertaa uimassa :O
Lämmintä oli merivesi,ihanaa.
Täytyypi nyt todellakin raahautua uimaan uudestaankin,ennen kuin tää kesä on muisto vaan...

Niin ja en kyllä osaa kertoa miten ajan sais kulumaan hitaammin...
 
"tipitii"
Itse pääsen uimaan vasta 2 viikon päästä ekaa kertaa vuosiin, eli siis loppukesästä todellakin. Todella pian menee aika, justhan tämä kuukausi alkoi ja justhan lapsilla alkoi kesäloma ja kohta se jo loppuu.
 
Mulla olisi ollut mahdollisuus uida tossa mökillä viime viikolla, kun vedetkin olivat mukavan lämpöiset, mutta eiköhän sitä sillon just ollut päällä rasittava kesäflunssa, joten uimisesta sai vaan haaveilla. On tässä kesäisiäkin juttuja onneksi ehtinyt tehdä, muttei mitään päiväkausien lomailuja ole kyllä ollut. Oispa lämpöstä mahdollisimman pitkälle syksyyn.
 
mistäpä sen tietää
Eihän kesä vielä välttämättä ole pian ohi. Sellaisiakin vuosia on ollut, jolloin elokuu on ollut kesän kuumin kuukausi ja täysi kesä on jatkunut vielä pitkään syyskuussakin. Minä muistan vuoden 2007, kun kesän kuumimmat helteet tulivat vasta elokuussa. Täysissä +30 asteen helteissä mentiin silloin, kun koululaisten kesälomatkin olivat jo loppuneet ja koulut alkaneet.

Elokuu on ihan tilastollisestikin vuoden toiseksi lämpimin kuukausi, esimerkiksi kesäkuuta lämpimämpi ja eteläisimmässä sekä lounaisimmassa saaristossa on jopa syyskuukin tilastollisesti kesäkuuta lämpimämpi. Kesää voi olla vielä paljonkin jäljellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Alkuperäinen kirjoittaja mistäpä sen tietää;30121083:
Eihän kesä vielä välttämättä ole pian ohi. Sellaisiakin vuosia on ollut, jolloin elokuu on ollut kesän kuumin kuukausi ja täysi kesä on jatkunut vielä pitkään syyskuussakin. Minä muistan vuoden 2007, kun kesän kuumimmat helteet tulivat vasta elokuussa. Täysissä +30 asteen helteissä mentiin silloin, kun koululaisten kesälomatkin olivat jo loppuneet ja koulut alkaneet.

Elokuu on ihan tilastollisestikin vuoden toiseksi lämpimin kuukausi, esimerkiksi kesäkuuta lämpimämpi ja eteläisimmässä sekä lounaisimmassa saaristossa on jopa syyskuukin tilastollisesti kesäkuuta lämpimämpi. Kesää voi olla vielä paljonkin jäljellä.
Olisipa noin. :) Mulla on vasta elokuussa mahdollisuus hiukan lomailla ja rentoutua. Ois ihanaa jos silloin ois vielä lämmintä. Elokuu on kyllä omien muistikuvien mukaan ollut usein varsin mukava ja lämmin. :)
 

Yhteistyössä