suosittele tamppoonia runsaisiin kuukautisiin

  • Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
uimari
Kävi tosi huono tuuri, loma ,helteet ja kuukautiset samaan aikaan.
Rakastetaan rannalla oloa ja uimista, mutta yleensä en menkkojen aikaan yúi, koska en ole pystynyt käyttämään tamppioonia. Tänään laitoin, super ob;n, ja 3 tunnissa oli tullut täyteen ja valutti läpi, lankoja myöten oli kyllä täynnnä verta.
nyt vinkkejä kehiin, mikä antaisi minulle rauhan olla rannalla?
onko imukuykyisempää??
 
"Samma här"
Jos joku tietää, odotan myös innolla vastausta! Itse en tykkää niistä "putkillisista", Tampaxeista jne, kun en saa aseteltua sitä kunnolla. Mitenhän se kuukuppi toimisi runsaiden vuotojen kanssa: tietäjiä/käyttäjiä/kokeilleita linjoilla??
 
"Nuuh"
Kuukuppi on kätevä, paitsi jos joutuu jossain lavuaarittomassa paikaissa sitä tyhjentämään.

Mulla oli aikaisemmin runsaat kuukautiset ja kahden tunnin välein joutu tyhjentämään.

Tamponeista ob on paras.
 
"Marje"
No mikäs sitä tamppoonia estää rannalla vaihtamasta, kai sitä 3 h välein pissallekin haluaa?

Totta kai kuukuppi toimii runsaisiin kuukautisiin. Se ei lopu kesken, kunhan tyhjää sopivan usein. Omat paperit ja savetit mukaan, tai kommandona verisin käsin uimaan ;D
 
"Marje"
Ja sitten kun päästään kunnon kehitysmaameininkiin:
(tätä eivät herkkähipiäiset halua lukea, lopettakaa heti!)

-ei vettä, ei roskiksia, ei ehkä edes paperia, kuumaa (roskat mätänee!)

* kuukuppi ulos ja valutetaan tyhjäksi
* pestään pissaamalla puolet rakosta kuppiin ja käsille
* laitetaan kuppi paikoilleen
* pestään kädet päästämällä rakko tyhjäksi
* helpotti, ah!
 
.......
Tamponeista OB on paras, mutta tosi runsaisiin kuukautisiin ei paljon vaihtoehtoja ole.
Kahdesti tunnissa jouduin vaihtamaan tamponin ja siteen ja silti vuosi läpi. Kuukauden vuosin yötä-päivää, jonka jälkeen vaihtoehtona vain kaavinta.
 
uimari
[QUOTE="Marje";30121271]No mikäs sitä tamppoonia estää rannalla vaihtamasta, kai sitä 3 h välein pissallekin haluaa?

Totta kai kuukuppi toimii runsaisiin kuukautisiin. Se ei lopu kesken, kunhan tyhjää sopivan usein. Omat paperit ja savetit mukaan, tai kommandona verisin käsin uimaan ;D[/QUOTE]

No tiheämmin tarttis käydä, 3 tunnissa tuli siis holottamalla jo tamppoonista valuen läpi. Vessaan pitkätä jonot, ja lapsia tarttis vahtia. Pakko tietysti jos vaihtoehtoja ei ole, ajattelin vain jos joku olisi keksinyt jonkun tosi imukykyisen merkin. Mutta vaikka se mainoksessa imaisee lasin tyhjäksi niin tuolla alapäässä se täyttyy lits läts verestä märäksi vähemmästä, tai mun hemoglobiinin tuotanto on huimaa, jaksaa pidellä 130 ;ssä näistä supervuodoista huolimatta.
 

Yhteistyössä