Miehet:(

  • Viestiketjun aloittaja wierastus
  • Ensimmäinen viesti
wierastus
Olen nähnyt erästä miestä, ja meillä on ollut ihan mukavaa. Tapailu on ollut juttelu- ja pussailutasolla. Olen vähän kummissani, koska miehestä ei ole pariin päivään kulunut, vaikka viimeksi mielestäni oli kivaa ja herkkääkin ja uudesta tapaamisesta pian puhuttiin.

Mies on koko ajan ollut laiskempi yhteydenpitäjä. Tulkitsen nyt tilanteen niin, että hän ei ole kovin kiinnostunut, kait hän muuten soittelisi tai viestittelisi aktiivisemmin. Ja yrittäisi sopia näkemisestä. En ajatellut itse ottaa yhteyttä, saa mun puolestani olla, jos homma jatkuu samanlaisena.

Niin, sitä vaan, että miksi miehet ei voi näyttää ja sanoa suoraan, miltä tuntuu? Ensin hempeillään, ja sitten myöhemmät toimet on ihan päinvastaisia hetki sitten puhutun kanssa. Luulin, että aikuiset miehet ei harrasta tätä.
 
"reiska"
Minulla on ainakin muutakin elämää ja puuhaa, sentakia voi yhteydenpito olla jonkun naisen mielestä liian vähäistä. En muutenkaan ymmärrä joidenkin naisten lähes puhelinterrorismia viestejä tulee sata päivässä ja jos en vastaa tai ole tavoitettavissa 24h, olen suuttunut ja meidän suhde on kriisissä.

Ehkä joillakin naisilla on vain liikaa aikaa kelailla juttuja ja pyöritellä asioita päässään, sekä paisutella jonninjoutavista elämää suurempaa draamaa.
 
wierastus
[QUOTE="reiska";30122673]Minulla on ainakin muutakin elämää ja puuhaa, sentakia voi yhteydenpito olla jonkun naisen mielestä liian vähäistä. En muutenkaan ymmärrä joidenkin naisten lähes puhelinterrorismia viestejä tulee sata päivässä ja jos en vastaa tai ole tavoitettavissa 24h, olen suuttunut ja meidän suhde on kriisissä.

Ehkä joillakin naisilla on vain liikaa aikaa kelailla juttuja ja pyöritellä asioita päässään, sekä paisutella jonninjoutavista elämää suurempaa draamaa.[/QUOTE]

Joo-o. En ole puhelinterrorisoinut tätä kaveria. Olen lähettänyt viimeksi 3 päivää sitten 2 viestiä (omani ja yhden vastauksen hänen viestiinsä). En ole soitellut. Kun en halua häiritä, jos toista ei kiinnosta tiiviimpi yhteydenpito.

Lähinnä mietin tässä, pitäisikö jo sopia muuta suunnitelluksi tapaamisajaksi. Kun mulla on ihan muutakin elämää, jota silmällä pitäen sopisin mielelläni vaikka näkemisiä kavereiden kanssa.
 
Paljolta säästyisi niin miehet kuin naiset jos viitsisivät arpomisen ja odottelun sijaan sanoa ihan suoraan ajatuksensa.

Siinä karsiutuu ne, jotka vaan "vähän kattelee" jos itse ei ole niillä mielin liikenteessä.

Samoille aaltopituuksille pääseminen on avain, että hommasta tulee mitään. Joten turha sitä on suutaan kiinni pitää, jos omasta mielestä homma ei mene niinkuin haluisi.

Toki pientä itsekritiikkiä on hyvä harrastaa ja miettiä onko vielä asiat siinä pisteessä, että on varaa oireilla asioiden tilasta.

Mutta periaate on kyllä minusta niin yksinkertainen, että suu auki tai sitten pitää kaikkinensa ne mölyt mahassa eikä purnaa millään muotoa kenellekään.
 
muuan mies
Naiset ovat yleensä pahempia, varsinkin sellaiset joilla itsetunto ei ole paras mahdollinen ja huomiontarve on kova (suurin osa naisista). Toiset taas ovat tottuneita siihen että miehet pyörivät ympärillä ehdotellen ja kuola molemmista suupielistä tasaisesti valuen ja kyseiset naiset ovat sitten puulla päähän lyötyjä kun kohdalle sattuukin sellainen joka ei niin teekään.

Mikä perkele siinä on niin vaikeaa että ei voi ottaa ohjia omiin käsiin ja kysyä reippaasti ihan selkeällä suomen kielellä PUHELIMITSE tai kasvotusten, ei facebookissa eikä missään chatissä että hei, missä mennään tai ehdottaa itse seuraavaa tapaamista ja tehdä selväksi että nyt kiinnostaa. Kai siinä on se, niin naisilla kuin miehilläkin että ei haluta nolata itseä tai tuottaa itselle pettymystä paljastamalla omia korttejaan liikaa.

Jos on tapailtu ja pussailtu niin kai siinä nyt on selvää se että molempia kiinnostaa ainakin jollain tapaa, toki sillä varauksella että taustalla saattaa olla jotain mistä toinen ei tiedä mutta elämässä pitää ottaa riskejä tai ei saa koskaan yhtään mitään. Jos molemmat jäävät odotteluasteelle niin sitten loppu on ihan tuurista kiinni ja usein päätyy siihen että jompi kumpi kohauttaa olkapäitään ja kaasuttaa kohti auringonlaskua etsimään jotain toista.

Nyt eletään vuotta 2014. Naisen on syytä ymmärtää että on ihan turha kuvitella että voi isoäidin tai isomummun tavoin istua tanssilavan reunalla ja odottaa että se unelmien prinssi tulee, pokkaa, kosii ja kantaa kynnyksen yli. Viehättävimmille naisille riittää ottajia mutta jos ei halua käydä läpi koko kylän paskapäitä niin on tehtävä itsekin jotain. Eikä niitä välttämättä pilvin pimein ole sittenkään, puhumattakaan jos nainen ei satu olemaan sieltä hehkeimmästä päästä ulkoisesti. Avoimelle, oma-aloitteiselle, iloiselle naiselle löytyy AINA mies. Aina. Sama pätee toki miehiin ihan yhtä lailla paitsi että todellisuus on miehelle paljon haasteellisempi koska edelleen naiset pitävät oikeutenaan olla se passiivisempi ja tarkkaan valikoiva osapuoli. Ottakaa nyt perkele ne ohjat joskus omiin käsiinne jos jotain oikeasti haluatte. Ja nimenomaan oikeasti haluatte, se pitää tehdä itselle selväksi jo suht nopeasti eikä lähteä tunnustelemaan et no joo, potkitaan nyt renkaita vähän aikaa ja jos ei nappaa niin passitetaan jätkä matkoihinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
wierastus
Naiset ovat yleensä pahempia, varsinkin sellaiset joilla itsetunto ei ole paras mahdollinen ja huomiontarve on kova (suurin osa naisista). Toiset taas ovat tottuneita siihen että miehet pyörivät ympärillä ehdotellen ja kuola molemmista suupielistä tasaisesti valuen ja kyseiset naiset ovat sitten puulla päähän lyötyjä kun kohdalle sattuukin sellainen joka ei niin teekään.

Mikä perkele siinä on niin vaikeaa että ei voi ottaa ohjia omiin käsiin ja kysyä reippaasti ihan selkeällä suomen kielellä PUHELIMITSE tai kasvotusten, ei facebookissa eikä missään chatissä että hei, missä mennään tai ehdottaa itse seuraavaa tapaamista ja tehdä selväksi että nyt kiinnostaa. Kai siinä on se, niin naisilla kuin miehilläkin että ei haluta nolata itseä tai tuottaa itselle pettymystä paljastamalla omia korttejaan liikaa.

Jos on tapailtu ja pussailtu niin kai siinä nyt on selvää se että molempia kiinnostaa ainakin jollain tapaa, toki sillä varauksella että taustalla saattaa olla jotain mistä toinen ei tiedä mutta elämässä pitää ottaa riskejä tai ei saa koskaan yhtään mitään. Jos molemmat jäävät odotteluasteelle niin sitten loppu on ihan tuurista kiinni ja usein päätyy siihen että jompi kumpi kohauttaa olkapäitään ja kaasuttaa kohti auringonlaskua etsimään jotain toista.

Nyt eletään vuotta 2014. Naisen on syytä ymmärtää että on ihan turha kuvitella että voi isoäidin tai isomummun tavoin istua tanssilavan reunalla ja odottaa että se unelmien prinssi tulee, pokkaa, kosii ja kantaa kynnyksen yli. Viehättävimmille naisille riittää ottajia mutta jos ei halua käydä läpi koko kylän paskapäitä niin on tehtävä itsekin jotain. Eikä niitä välttämättä pilvin pimein ole sittenkään, puhumattakaan jos nainen ei satu olemaan sieltä hehkeimmästä päästä ulkoisesti. Avoimelle, oma-aloitteiselle, iloiselle naiselle löytyy AINA mies. Aina. Sama pätee toki miehiin ihan yhtä lailla paitsi että todellisuus on miehelle paljon haasteellisempi koska edelleen naiset pitävät oikeutenaan olla se passiivisempi ja tarkkaan valikoiva osapuoli. Ottakaa nyt perkele ne ohjat joskus omiin käsiinne jos jotain oikeasti haluatte. Ja nimenomaan oikeasti haluatte, se pitää tehdä itselle selväksi jo suht nopeasti eikä lähteä tunnustelemaan et no joo, potkitaan nyt renkaita vähän aikaa ja jos ei nappaa niin passitetaan jätkä matkoihinsa.
:D

No, ehkä sitten soitan sille miehelle vielä.
 
Olen nähnyt erästä miestä, ja meillä on ollut ihan mukavaa. Tapailu on ollut juttelu- ja pussailutasolla. Olen vähän kummissani, koska miehestä ei ole pariin päivään kulunut, vaikka viimeksi mielestäni oli kivaa ja herkkääkin ja uudesta tapaamisesta pian puhuttiin.
Vähän ot, mutta mistä te ylipäätään kaivatte näitä miehiä, joiden kanssa homma on pussailutasolla? Minulla on nimittäin sellainen kokemus, että jos miehen menee päästämään metriä lähemmäksi tai ylipäätään on kahdenkesken jossain suljettavassa sisätilassa, niin ne puskee höyryjunan tarmolla housuihin.
 
Vähän ot, mutta mistä te ylipäätään kaivatte näitä miehiä, joiden kanssa homma on pussailutasolla? Minulla on nimittäin sellainen kokemus, että jos miehen menee päästämään metriä lähemmäksi tai ylipäätään on kahdenkesken jossain suljettavassa sisätilassa, niin ne puskee höyryjunan tarmolla housuihin.
:LOL:

Sulla on kieltämättä vähän erikoinen kokemus miehistä :D
 
muuan mies
:D

No, ehkä sitten soitan sille miehelle vielä.
Teepä se. :)

Sano vaikka että hei, oli viimeksi tosi kivaa ja olis kiva nähdä pian uudelleen ja ehdota vaikka valmiiksi jotain. Älä ainakaan aloita sillä että kysyt haluaisiko mies nähdä ja mitä tämä haluaisi tehdä tai yritä vihjailla jotain. Älä jätä arvailujen varaan sitä että haluat mennä asiassa eteenpäin. Tai voit tietysti kokeilla mutta älä pety jos mies ei heti innosta puhkuen ole pää valmiiksi ideoita täynnä järkkäämässä jotain aivan fantastisia unelmatreffejä. Tee selväksi että sinua kiinnostaa mies itse eikä niinkään joku väkisin järkätty yhteinen tapaaminen. Siis jos oikeasti kiinnostaa. Ei tarkoita sitä että täytyy tunnustaa rakkautta tai alkaa pommittamaan miestä ikäväviesteillä vaan ihan vaan selkeällä suomen kielellä ilmoitettua kiinnostusta. Jos asia on tehty täysin selväksi ja mies silti alkaa polkea pyöräänsä taaksepäin ilman hyvää syytä niin sitten voit alkaa harkita kannattaako häneen uhrata enää aikaa.

Onnea matkaan!
 
:LOL:

Sulla on kieltämättä vähän erikoinen kokemus miehistä :D
No kun näitä eronjälkeisiä sattumuksia tässä vähän kelailee, jos mieleen tulee joku mies joka ei olisi yrittänyt pöksyihin niin se selittyy tilanteella (huoneessa oli joku muukin, oltiin julkisella paikalla.) Mutta heti kun ovi takana kolahtaa niin käsi pöksyyn vilahtaa. (Okei, vakavampi osuus: voi siihen mennä puoli tuntia ennen kuin varsinainen yritys alkaa.)
 
No kun näitä eronjälkeisiä sattumuksia tässä vähän kelailee, jos mieleen tulee joku mies joka ei olisi yrittänyt pöksyihin niin se selittyy tilanteella (huoneessa oli joku muukin, oltiin julkisella paikalla.) Mutta heti kun ovi takana kolahtaa niin käsi pöksyyn vilahtaa. (Okei, vakavampi osuus: voi siihen mennä puoli tuntia ennen kuin varsinainen yritys alkaa.)
No paha sinänsä alkaa vakavamielisesti analysoimaan kun ei tiedä millaisista yhteyksistä näitä miehiä olet löytänyt.

Mutta kyllä valintakriteerit/ympäristö/olosuhteet lienee hieman vääränlaiset jos tuntee että tämä on toistuvaa.
 
Vieraampi
No kun näitä eronjälkeisiä sattumuksia tässä vähän kelailee, jos mieleen tulee joku mies joka ei olisi yrittänyt pöksyihin niin se selittyy tilanteella (huoneessa oli joku muukin, oltiin julkisella paikalla.) Mutta heti kun ovi takana kolahtaa niin käsi pöksyyn vilahtaa. (Okei, vakavampi osuus: voi siihen mennä puoli tuntia ennen kuin varsinainen yritys alkaa.)
Kyllä sinun miesseurassa on parantamisen varaa.
 
"hohhoijaa"
No kun näitä eronjälkeisiä sattumuksia tässä vähän kelailee, jos mieleen tulee joku mies joka ei olisi yrittänyt pöksyihin niin se selittyy tilanteella (huoneessa oli joku muukin, oltiin julkisella paikalla.) Mutta heti kun ovi takana kolahtaa niin käsi pöksyyn vilahtaa. (Okei, vakavampi osuus: voi siihen mennä puoli tuntia ennen kuin varsinainen yritys alkaa.)
Tyypillinen kommentti naiselta joka on tottunut näihin molemmista suupielistä kuolaaviin bensalenkkareihin.

Sitten kun kohdalle sattuu mies joka ei toimi vastaavasti niin ollaan puulla päähän lyötyjä ja monet tulevat palstalle aprikoimaan onko mies homo, impotentti vai varattu kun "ei kiinnosta".
 
mies1harm.
Ei tuollainen feidaus _ilman selitystä_ oikein kuulu fiksulle miehelle. Ja varsinkaan sitä ei harrasta mies, johon nainen todella tekee vaikutuksen. Sitä voisi harrastaa silloin, jos ei ole ihan täysillä jutussa mukana.

Toki sekin vaikuttaa, kuinka intohimoinen mies on kyseessä. Olen henk. koht. asteikon yläpäästä varmaan suomalaiseksi :)
 
mies1harm.
[QUOTE="hohhoijaa";30122838]Tyypillinen kommentti naiselta joka on tottunut näihin molemmista suupielistä kuolaaviin bensalenkkareihin.

Sitten kun kohdalle sattuu mies joka ei toimi vastaavasti niin ollaan puulla päähän lyötyjä ja monet tulevat palstalle aprikoimaan onko mies homo, impotentti vai varattu kun "ei kiinnosta".[/QUOTE]

On tietty segmentti suomalaisnaisia, joille kaikki miehet haluaa vain pillua. :/ Ehkä naisen peilissä on tosiaan osatotuus miksi niin.
 
höyryveturinkuljettaja Tarmo
No kun näitä eronjälkeisiä sattumuksia tässä vähän kelailee, jos mieleen tulee joku mies joka ei olisi yrittänyt pöksyihin niin se selittyy tilanteella (huoneessa oli joku muukin, oltiin julkisella paikalla.) Mutta heti kun ovi takana kolahtaa niin käsi pöksyyn vilahtaa. (Okei, vakavampi osuus: voi siihen mennä puoli tuntia ennen kuin varsinainen yritys alkaa.)
:O
 

Yhteistyössä