apua värjäystietäjät!

  • Viestiketjun aloittaja hiusmoka
  • Ensimmäinen viesti
hiusmoka
20140725 114044

Mulla oli ihan hopea tukka ja yritin värjätä oman värin takaisin. Tummuusaste onnistui, mutta sävy..... se on harmaa. Näytän mummolta. Tosi tosi mummolta.

Saako tätä taitettua millään? Miten? Pian joku nappaa mut kadulta ja vie vanhainkotiin.

Alan itkemään pian. Mun tukka. Nyyyyyh. Pilalla.
 
"a p"
Ää mun puhelimella ei toimi lainaus.

Värjäsin Naturginin Light ash blondella. No on ainakin todella ash :D löytyy cittarista ainakin.

Mulla oli pohjalla vaaleasinihopea. Taisi vähän taittaa....
 
"a p"
Purjosipuli

hm maskia voisi aluksi koittaa! Olin unohtanut moiset kokonaan. Pelkään värjätä.Tukka on jo lähtemässä päästä. Hups :D


olen mielestäni nähnyt jonkun mokkamaskin.
 
[QUOTE="a p";30122864]Ää mun puhelimella ei toimi lainaus.

Värjäsin Naturginin Light ash blondella. No on ainakin todella ash :D löytyy cittarista ainakin.

Mulla oli pohjalla vaaleasinihopea. Taisi vähän taittaa....[/QUOTE]

Juu no tuhkaisesta tai helmiäisestä kun lähtee tummentamaan niin pitäis muistaa tehdä esim esivärjäys punertavalla sävytteellä. Mä kun keväällä värjäsin hopeanvaaleat hiukset keskiruskeiksi (sävynä kultatuhka) ni se onnistui sävyttämällä hiukset mansikkablondeiksi ja siitä sitten värjäys kylmällä ruskealla.
 
[QUOTE="a p";30122888]Essie

Ok! Täytyy muistaa ensikerralla :)[/QUOTE]

Sulla on vielä käyny tuuri ku oot saanu aikaiseks vaan tommosen nätin tummemman harmaan :D Itse opin tän homman kantapään kautta :D Ite kun iskin tuhkaisen tummanvaalean hopeanvaalean päälle ekaa kertaa ja tulos oli vihreä jota edes kampaaja ei saanut kolmella käsittelykerralla pois :D
Ja kannattaa muistaa, että aina kun tummennetaan niin se kannattaa tehdä asteittain :)
 
Oranssiin/punaseen kääntyvä maski tai punertavanruskea väri, mahdollisimman vastavärinen niin hyvällä tuurilla saat ruskean. Haluun tietää miten sait sen harmaan pohjalle? Itellä oli joskus, mutta on hankala saada sillä tavoin :) (kampaamossa tekivät siniseksi........)

Mullakin oli tuota ash väriä, tuli ihan tummanruskea vaikk aoli vaalennettu pohja, raskauden jälkeen hormoonit vähän heittää oman piristyksensä värjäykseen :stick:
 
Ei kannata laittaa uutta väriä päälle! Syväpuhdistavaa shampoota parii kertaan heti tänään hiuksiin, joku tehokosteuttava hiushoito ja sitruunamehua sekaan. Tällä taittuu hopea :) Ja sitruunamehua voi levittää hiuksiin ihan pelkästään, itse en ole edes huuhdellut pois vaan antanut olla vaan. Saattaa pari päivää mennä ennenkuin kunnolla tasoittuu, mutta kun toistaa käsittelyn päivittäin, niin se auttaa. Kokemusta on mummotukasta, ja nimenomaan tuolla värillä värjätessä :)
 

Yhteistyössä