Tampereen Terveystalon ultra

  • Viestiketjun aloittaja Whats up?
  • Ensimmäinen viesti
"Wieras"
5 kertaa käytä kahdessa eri raskaudessa. Viimeksi melkein kaksi vuotta sitten. Ystävällinen ja osaava henkilökunta. Mulla ultrattiin tavallisella ultralla ensin kaikki tarkistukset ja mittaukset ym. Lopuksi näytettiin 4d kuvaa esim kasvoista.
 
Whats up?
Varmaan tässä ekassa niskapoimu-ultrassa ei ehkä sitä 4D:tä käytetä, mut kiva tietää, et siellä sellanen on, kun sitten seuraavakin ultra on siellä.

Haluttaisiin kysyä silloin myös sukupuoli. Miten varmaa se nykyään on? Etenkin jos tekniikka on kovasti kehittynyt. Millainen tuo 4D-ultra on? Näkeekö selvästikin?
 
"Wieras"
Mä en muista käytettiinkö ekassa ultrassa 4d:tä mutta tokassa nyt ainakin. 4D-ultrassa näkee kaiken kyllä todella tarkasti.
Me kysyttiin molemmilla kerroilla sukupuoli. Esikoisesta sanottiin että poika ja näytti meille kivekset ja pippelin. Toisesta sanottiin että varma tyttö ja tyttö tuli.

Kyllähän nuo aka varmoja on nykyään. Eipä ne taida uskaltaa veikata jos eivät ole varmoja. Mulla on tosin tiedossa kaksi poikavauvaa joiden pippeli on ollut ultrassa piilossa eli piti olla tyttöjä. Yleensä kai niin päin en ole koskaan kuullut että tyttö veikkaus olisi muuttunut pojaksi.
 
"ttt"
Ekassa ei tosiaan vielä ole sitä 4 d:tä,rakenneultrassa saatiin.

Erittäin osaava ultraa ja ja miellyttävä oli meillä vajaa 2 kk sitten. Erittäin tarkasti mittaili ja suumaili erikantilta. Ei selvästi ollut kiirettä ja paneutui asiaan.

Mukava kokemus.

Sukupuoli saatiin selville,mutta pieni hetkiv ielä oudutaan odottamaan näkikö ultraaja oikein :)
 
Whats up?
Voi vitsit! Odotan tota rakenneultraa kun kuuta nousevaa. :)

Ja toki tätä ekaakin. Sit jotenkin ehkä uskaltaa hiukan huokasta ja alkaa tuntuu vielä enemmän todemmalta kaikki.
 
juuri siellä käynyt
Viime viikolla kävin itse nt-ultrassa Tampereen terveystalolla ja kyllä siellä myös 4D:llä ainakin meidän kohdalla pientä ihasteltiin ja siitä myös kuvat saatiin kotiin.

Asiantuntevaa porukkaa, palvelu hyvää ja kaikki tsekataan ajan kanssa ja selitetään ja näytetään tosi hyvin kaikki nähtävissä olevat rakenteet.
Ei voi olla kun tyytyväinen ja rakenneultra ajan saa heti mukaan :)
 

Yhteistyössä