Onpas ihanaa mahtua taas ihmisen kokoisiin vaatteisiin!

  • Viestiketjun aloittaja entinen pläski
  • Ensimmäinen viesti
entinen pläski
Raskauden jäljiltä vaatekokoni paisui 54 kokoon. Nyt 2 vuotta synnytyksen jälkeen vaatekoko on 42. Vuodessa pieneni kokoon 46 ja silloin jostain löysin sopivia vaatteita mutta nyt löytyy jo joka mallistosta. :)
 
Hyvä me!
Onnea! Itsekin tulossa täällä perässä. Lähtiessäni vaatekokoni oli 22, vastaa euroopassa jotain 52-54 muistaakseni. Siis ihan järkkyä! Ja nuokin oli kireitä.
Nyt tultu pari vaatekokoa jo alaspäin, ja matka jatkuu. Tää on mahtavaa! Ehkä ens kesänä mäkin oon samoissa mitoissa kuin sä nyt :)
 
entinen pläski
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä me!;30123205:
Onnea! Itsekin tulossa täällä perässä. Lähtiessäni vaatekokoni oli 22, vastaa euroopassa jotain 52-54 muistaakseni. Siis ihan järkkyä! Ja nuokin oli kireitä.
Nyt tultu pari vaatekokoa jo alaspäin, ja matka jatkuu. Tää on mahtavaa! Ehkä ens kesänä mäkin oon samoissa mitoissa kuin sä nyt :)
Kovasti tsemppiä sulle! :) Ensimmäiset kilot putoaa vauhdilla, sitten hieman hidastuu mutta ei lannistuta. :)
Nyt on kaikki raskauskilot ja synnytyksen jälkeiset kilot pudotettu (synnytyksen jälkeen tuli vielä 5 kiloa lisää!), nyt tavoitteena pudottaa vielä muutama kilo. :)
 
hmmm...
No hoikkis et kyllä ole tuossa koossakaan... Jatkatko vielä projektia? :) Voi kun itse osaisin tyytyä kokoon 42. Tunnen itseni lihavaksi vaikka olen kokoa 38, tavoitteena 36.
 

Yhteistyössä