Viikon loma,kävisitkö katsomassa vanhempiasi?

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Siis miehellä on lomaa ja hän kuskaisi meitä kun matka on suht pitkä ja kyllä molemmat vanhempani on elossa. Isä on 78v ja äiti 77v. Ja isäni tajuaa lapsenlapsen vierailun,äiti ei pahan dementian takia tajua yhtään mitään.
 
..aha......
[QUOTE="Huokaus";30126027]Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, käy ihmeessä katsomassa vanhempiasi kun vielä ovat elossa. Sitten on myöhäistä kun ovat mullan alla.[/QUOTE]

Mä käyn aina joulun aikaan. Miehellä niin vähän lomaa ja se vähä loma halutaan reissata lapsen ehdoilla eikä poika oikein papan luona viihdy kun ei se osaa lapselle mitään jutella tms.
 
"vieraana"
Jos et muista elävänä, niin älä sitten ole ensimmäisenä kärkkymässä perinnönjaossakaan...

Ja itse en lomalla sen erityisemmin vanhempiani käy katsomassa sen loman takia, vaan näen heitä päivittäin muutenkin.
 
..aha......
[QUOTE="vieraana";30126312]Jos et muista elävänä, niin älä sitten ole ensimmäisenä kärkkymässä perinnönjaossakaan...

Ja itse en lomalla sen erityisemmin vanhempiani käy katsomassa sen loman takia, vaan näen heitä päivittäin muutenkin.[/QUOTE]

Ei heiltä jää perintöä.
 

Yhteistyössä