En kestä näkemiäni todella kummallisia unia :-(

  • Viestiketjun aloittaja Hullu(ko)?
  • Ensimmäinen viesti
Hullu(ko)?
Viime yönäkin näin jotain sellaista unta, jossa olin äitini ja isäni kanssa kauppakeskuksessa ja ostin jostain kaupasta veljilleni joululahjoiksi kynttilänjalkoja ja suklaapatukoita. Äiti ja isä suuttuivat siitä, jolloin minä jätin ne kynttilänjalat ja suklaapatukat myytäväksi johonkin toiseen kauppaan. Seuraavassa hetkessä minua kuvattiinkin uutisten suoraan lähetykseen sen takia, että olin siellä toisessa kaupassa rikollinen, koska jätin ne kynttilänjalat ja suklaat sinne. Uni loppui siihen, että minua tultiin hakemaan vankilaan, olin samaan aikaan lähdössä sieltä kaupasta pois edellisestä kaupasta ostamieni dvd-levyjen kanssa, serkkuni aikuinen poika esitteli vanhemmilleni onnellisena löytämiään ilmapalloja ja minä kyselin vanhemmiltani, että ei kai paikalle tullut enoni osta siellä kaupassa myynnissä olevia ilotulitusraketteja ettei hän vanhingoita niillä itseään.

Muutenkin näen todella usein kummallisia unia. Esimerkiksi pari yötä sitten näin unta, jossa olin paikassa, joka oli samaan aikaan ammattikoulu, jonkinlainen ongelmanuorten asuntola, risteilylaiva ja kehitysvammaisten toimintakeskus/ryhmäkoti.
 
Höh, mä taas nautin oudoista unista todella paljon. Varsinkin erikoisista rakennuksista ja siitä, millainen kotikaupunkini on unissani. Kun olin raskaana, näin unta synnytyssairaalasta jossa oli ostoskeskus samassa. Hoitsut työntelivät sairaalasängyillä makaavia synnyttäviä naisia shoppailemassa :D

Näen myös aivan upeita unia maailmanlopusta ja Saatanan tulosta maan päälle (en ole uskovainen).
 

Yhteistyössä