rukouksesta

Haluan jakaa jotain positiivista. Yllätyin tänään. Lapsuudessani oli eräs henkilö, jonka teot ovat olleet takkanani vuosia. Olen tiedostanut tämän ja ajatellut, että niin asiat ovat ja jäävätkin elämän loppuun asti ja joudun henkisesti kantamaan niitä tunteita ja asioita loppuun asti. Tietyistä syistä ne asiat ovat nouseet viime viikkoina jälleen häiritsevästi pinnalle. Tänään tuli ajatus jutella hyvän ystävän kanssa ja kokeilla myös rukoilemista yhdessä kyseisen asian muutumisen puolesta. En pysty tätä millään selittämään, mutta tunnen, että ne vuosia kestäneet negatiiviset tunteet ovat vain yhtäkkiä poissa ja tunnen rauhaa tätä ihmistä ajatellessa. Olen yllättynyt ja kiitollinen tästä uudesta olotilasta. Tää kokemus vahvistaa sitä ajatusta, että on oikeesti olemassa Joku, joka on ihmistä suurempi, joka myös välittää ja tekee se osan mitä ihmisen itse ei pysty edes parhaansa yrittäessään. Hiljaa tätä kaikkea vaan ihmettelen. Eipä tässä muuta. Lämmitä kesäpäivää vain kaikille!
 
mähönen
Harmi että ihmiset edelleen aliarvioivat itseään tällä tavoin. Kiva toki että kivi tipahti, mutta suo itsellesi henkilökohtainen onnistumisen tunne ja muista myös kiittää ystävääsi, joka asiassa auttoi. Siis sitä ihan todellista ihmistä.
 

Yhteistyössä