mistä hakisin lainaa ?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Aikeissa uusia lähes koko sisustus ja mietin mistä ottaisin lainaa. En mitään suuria summia tarvitse, muutaman satasen... Yritin hakea Ikean Hei-lainaa mutta se hylättiin jostain syystä :0
 
[QUOTE="höh";30130090]lainaa sisustuksen uusimiseen??? kaikkea sitä kuulee. säästä ensin ne rahat![/QUOTE]

Juuri näin. Sisustuksen uusiminen ei liene sellainen äkillinen, ennakoimaton ja pakottava tarve, johon ei voisi varautua säästämällä etukäteen. Muutaman satasen säästämiseen ei varmaankaan kovin kauan mene. Ainakin siihen kuluu vähemmän aikaa, kun vastaavan kokoisen lainan takaisinmaksuun korkoineen & muine kuluineen.
 
Mietipä
Ei mitään järkeä ottaa lainaa sisustuksen uusimiseen. Johan tuollaisen rahan (muutaman satasen) säästät parissa kuukaudessa, ja samalla voit seurata tarjouksia haluamistasi huonekaluista jne. Sisustuksen uusiminen ei ole mikään hätätilanne johon lainaa pitäisi ottaa.
 
kun luki otsikon niin ei ollut kovin vaikeaa arvata että suurin osa vastaajista keskittyy perustelemaan miksi lainaa ei pidä ylipäätään ottaa
Aika shamaani olet! Itse en vielä otsikon ("Mistä hakisin lainaa") perusteella osannut omaa mielipidettäni lyödä lukkoon. Minun piti avata aloitus ja lukea sieltä tekstistä se lainan käyttötarkoituskin, ennenkuin päädyin suosittamaan lainan hakemisesta pidättäytymistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30130450:
Aika shamaani olet! Itse en vielä otsikon ("Mistä hakisin lainaa") perusteella osannut omaa mielipidettäni lyödä lukkoon. Minun piti avata aloitus ja lukea sieltä tekstistä se lainan käyttötarkoituskin, ennenkuin päädyin suosittamaan lainan hakemisesta pidättäytymistä.
mun selaimella taitaa näkyä itse tekstin alku kun vie hiiren siihen päälle....

eli ihan pikkusen livahti taas lapinlissää
 

Yhteistyössä