Ottaisitko riskin? Fuck buddy, kuparikierukka, PCO-tyyppiset munasarjat, 1 aiempi lapsi

  • Viestiketjun aloittaja "Shannon"
  • Ensimmäinen viesti
"Shannon"
Hei,

PCO tunnetusti vaikeuttaa raskaaksi tulemista, ja raskaaksi voi tulla kuparikierukasta huolimatta. Mitä tekisitte, jos teillä olisi 1 lapsi, PCO-tyyppiset munasarjat ja kuparikierukka? Seksiä fuck buddyn kanssa kortsun kanssa vai ei? Jos tulisin raskaaksi, olisi kyllä todella vaikea tilanne. Olen 27 v. enkä halua miehen kanssa mitään vakavampaa, hän on kyllä ihan ok, mutta haluaisin löytää "täydellisen" tai ainakin mahdollisimman hyvän miehen, kun tähän mennessä minulla on ollut vain kaksi ei-niin-mallikelpoista.

Provoilkaa vapaasti, mutta tällaista olen pähkäillyt, ja ainoa oikea paikka löytää tietoa on tietysti tämä keskustelupalsta =)
 
vierass
En mä sitä raskautta miettisi vaan tauteja. Vaikka testit otettaisi ja olisi nyt puhtaat niin fuck buddy tunnetusti käy muuallakin että se puhdas tilanne saattaa muuttua hyvinkin äkkiä :/
 
.a.p.
Hei, kiitos vastauksistanne. Mies on todella ujo sosiaalisissa tilanteissa ja käy lähinnä vaan töissä ja remontoimassa taloa. Oli ollut pari vuotta ilman ennen 1. kertaamme :) Joten miehen tuntien en ole huolissani taudeista.
 
"www"
Hei, kiitos vastauksistanne. Mies on todella ujo sosiaalisissa tilanteissa ja käy lähinnä vaan töissä ja remontoimassa taloa. Oli ollut pari vuotta ilman ennen 1. kertaamme :) Joten miehen tuntien en ole huolissani taudeista.
niinhän ne aina sanoo... Menkää molemmat sukupuolitautitesteihin, niin voit olla suht varma, mutta eihän sekään poissulje ettei mies heiluttelisi peittoa testien jälkeen jonkun muunkin teetä kuin sinun...
 
vierass
Hei, kiitos vastauksistanne. Mies on todella ujo sosiaalisissa tilanteissa ja käy lähinnä vaan töissä ja remontoimassa taloa. Oli ollut pari vuotta ilman ennen 1. kertaamme :) Joten miehen tuntien en ole huolissani taudeista.
Mut jos se on nyt päässyt vauhtiin? Onhan tuollainen ujo sosiaalisissa tilanteissa vaan töissä ja remppahommissa käyvä mies ottanut sinutkin fuck buddyksi. Eikä sen tarvitse kun kerran kännissä joutua viaton miesparka jonkun haaskan viettelemäksi niin tautihan siitä paukahtaa päälle. Entäs jos sä haluat joskus jonkun toisen meisseliä kokeilla? Nyt voi tuntua että yksi riittää mutta tilanteet muuttuu. Myös tuolla ujolla miehellä.
 

Yhteistyössä