Burberry asiantuntija?

Katoin just mun feikkitakista niin napit oli samanlaiset yms. en tunnistaisi kumpi on kun stokkalla kerran vertasin, mulla on kiinsata torilta ostettu.
No just se on ongelma ettei aina tunnista ne :/. Itse en usko että o feikki. Pakko olla aito, mutta haluan olla varma. Burberry kun en osaa tunnista ja oikeasti en edes tiedä onko mulla enää yhtään feikkinä Burberrysta.
 
"Nisse"
Noita oli myynnissä ainakin yhdellä kirppiksellä useampia. Ihan aidon näköisiä, oikeilla teksteillä, mutta kuitenkin kiinalaisia. Myyntihinta oli 20 euroa ja en ostanut.
 
lanz
Feikiltä näyttää, punaisessa raidassa on ehkä virhe ja yläsauma on tosiaan aika epäilyttävän näköinen. Laita lisää kuvia, sivusaumasta myös. Jos et muista mistä olet ostanut eikä sulla ole uuden laukun mukana tulevia juttuja, et voi muutenkaan myydä tuota aitona.
 
Katsoin kuvia ja ompelusaumat näyttävät aika tasaisilta ei niin kuin kuvassa. Kertokaa mistä otan kuvia niin otan. Kun en tosissaan enää yhtään muista vaikka luulen etei pitäisi olla feikki tämä. Vaikka joku sen tapainen joskus on ollutkin
 

Yhteistyössä