Kavereiden mielestä olen epänormaali

  • Viestiketjun aloittaja Näppihäiriö
  • Ensimmäinen viesti
hhhhhg
Meillä oli puhetta joskus ehkä 18 vuotiaana seksistä ja pelattiin jotain juomapeliä. Sanoin että ketä ei ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Kaverini joka ehkä vähän hankala persoona ja oli neitsyt vielä parikymppisena koska oli niin nirso, tokaisi että "niin, miten niin siis miksi sanoit miehen kanssa.". Vastailin vaan jotain juujuu...siis onko saanut seksistä orgasmin. En usko hänen masturboineen koskaan. Nykyään en tiedä.
 
adfij.
Minä taas pidän enempi epänormaalina sitä, että pitää itseään tyydyttää vähän väliä tai ylipäätänsäkään. Eihän muutkaan eläinlajit tyydytä itseään alati. Itse näen ehkä kerran kuukaudessa seksuaalisen unen, se riittää mulle hyvin.
 
Minä taas pidän enempi epänormaalina sitä, että pitää itseään tyydyttää vähän väliä tai ylipäätänsäkään. Eihän muutkaan eläinlajit tyydytä itseään alati. Itse näen ehkä kerran kuukaudessa seksuaalisen unen, se riittää mulle hyvin.
Itse asiassa muutkin eläinlajit kyllä masturboivat. Eivät varmaan kaikki - mutta eivätpä toisaalta kaikki eläimet lue sanomalehtiäkään, ja on niiden lukeminen slti ihan normaalia.
 
"Merri"
Meillä oli puhetta joskus ehkä 18 vuotiaana seksistä ja pelattiin jotain juomapeliä. Sanoin että ketä ei ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Kaverini joka ehkä vähän hankala persoona ja oli neitsyt vielä parikymppisena koska oli niin nirso, tokaisi että "niin, miten niin siis miksi sanoit miehen kanssa.". Vastailin vaan jotain juujuu...siis onko saanut seksistä orgasmin. En usko hänen masturboineen koskaan. Nykyään en tiedä.
No tuonhan voi ymmärtää niinkin, että on saanut yksin ja mietti, että miksi siinä välttis miestä tarvitaan. Mitäs tuo hankala persoona tähän kuuluu ?
 
Totti
No musta on ainakin todella erikoista ettet halua orgasmia. Ymmärtäisin jos sulla olis kumppani jonka kanssa olis hyvää seksiä mutta itsekin sinkkuna mulla repeis pää jos ei ainakin pari kertaa kuussa sais orkkua.
 
Normaali tai ei
Hei, voit olla normaali tai sitten et. Ihan oikeasti orgasmi ei nyt niin ihmeellinen juttu kaikille ole. Oon saanu, mut mulle tärkeämpää on se miehen kanssa olo ja "matka", ei orgasmi. Voin elää todella hyvin ilman orgasmia, enkä hoitele itseäni. Nuorempana kyllä kokeilin, mutta ei se koskaan alkanut tuntua oikein hyvältä kunnolla. Miehen kanssa on ihan eri.

Jos ei sulla ole mitään kummempaa kriisiä omasta seksuaalisuudestas niin, että se elämää haittais, anna asian olla. Ja paras on soittaa ja kysyä joltain ammattilaiselta ennemmin, kun täältä palstalta. Saat vaan toinen toistaan hämmentävämpiä vastauksia.

Mut mielestä oot harvinainen, et epänormaali.
 

Yhteistyössä