Ajatelkaa, kun kaikki täällä vietetty aika..

  • Viestiketjun aloittaja "susu"
  • Ensimmäinen viesti
"susu"
Ajatelkaa, kun kaikki täällä vietetty aika oltaiskin 100% lapsiemme ja läheistemme kanssa... Olis aika paljon paremmin asiat. Mistä tää johtuu että pari päivää/kk kun käyn täällä, täällä on aina samat ihmiset.. Voiko olla niin, että tietokone menee lasten ja kumppanien ohi, sillä omasta mielestähän kukaan täällä ei vietä liikaa aikaa netissä. Kokeilkaas viikon ajan, että laitatte kaikki aika ylös mitä koneella tai kännyssä olette, minuutilleen. Aika monella varmaan silmät aukeis.... Kommentteja?
 
vain kahden äiti
Vaikea se on viettää tätä aikaa lapsien ja läheisten kanssa kun surffailen palstalla lähinnä työpaikalta silloin kun on hiljaista töissä.

Veikkaan että monella muulla on sama tilanne, palsta täyttää taukoja töissä tai kotona.
 
realismia
Alkuperäinen kirjoittaja vain kahden äiti;30133396:
Veikkaan että monella muulla on sama tilanne, palsta täyttää taukoja töissä tai kotona.
Minä taas veikkaan (=tiedän muiden ketjujen perusteella), että suurin osa täällä päivittäin roikkuvista on kotiäitejä. Jotkut tilapäisesti äitiys- tai hoitovapaalla, toiset taas "ammatikseen".
 
"Ken guru"
En usko että asiat olisi paremmin. Tarvitsen myös omaa aikaa ja kun sellaista saan, pystyn olemaan parempi äiti ja puoliso. Tosin nykyään en montaa minuuttia päivässä,täällä ehdi olemaan kun on kaksi pientä lasta. Ja jos muuten palstalla olen, ovat lapset yleensä päikkäreillä. Päiväuniajat meillä pyhitetään itsellemme. Nytkin mies nukuttaa 2 vtä ja vauva koisaa ,tossa mun vieressä.
 
"susu"
Minä taas veikkaan (=tiedän muiden ketjujen perusteella), että suurin osa täällä päivittäin roikkuvista on kotiäitejä. Jotkut tilapäisesti äitiys- tai hoitovapaalla, toiset taas "ammatikseen".
No tätä mä vähän tässä hain... En kyllä pidä yhtään sitten hatunnostettavampana asiana, sitä, että täällä notkutaan työajalla. Mä olen ollut 25 vuotta työelämässä eri paikoissa ja voin sanoa että yhdessäkään en ole törmännyt siihen ettei olis kerrassaan yhtään mitään tekemistä. Aina on järjestelemistä tai siivoomista, laiskuutta se on, ei muuta.
 
"susu"
[QUOTE="lapseton";30133427]Minkä lasten?[/QUOTE]
sä olet siis niin yksinäinen, ettei sulla ole kerrassaan ketään ympärillä? Ei kavereita, ei läheisiä, ei mtn? Harmi.
 
Palsta
[QUOTE="susu";30133430]sä olet siis niin yksinäinen, ettei sulla ole kerrassaan ketään ympärillä? Ei kavereita, ei läheisiä, ei mtn? Harmi.[/QUOTE]

On hänellä palsta, ja sekin yritetään viedä kynsin hampain..
 
Ken guru
[QUOTE="susu";30133430]sä olet siis niin yksinäinen, ettei sulla ole kerrassaan ketään ympärillä? Ei kavereita, ei läheisiä, ei mtn? Harmi.[/QUOTE]

Miten voi vetää tuollaisen johtopäätöksen? Kai jokaisella omaakin aikaa saa ja voi olla. Miksi palstalla oleminen on sen pahempi kuin esim tvn katselu tai piirtäminen?
 
HippuTAR
Mä oon koneella ku lapset on pihalla, nukkumas, isänsä kans jossain, tai leikkivät keskenään yms. Tai sit esim. aamuteen aikaan (joka mun on saatava ehdottomasti juoda rauhas) tai ruuanlaiton lomas, siis ku vaikka paistan jotain et pitää pysyä lähellä hellaa.

Eli useita kertoja päiväs mutta yleensä pieniä hetkiä kerrallaan. Ja oon koneella siis pääasias silloin kun muutenkaan perhe ei ois tos saatavilla seuraksi.
 
"susu"
Kukaan ei intoudu tieteen nimissä laittamaan netti/känny aikojaan ylös? Hmm... Mulla menee ainakin ihan käteen päivät jolloin olen esim täällä, mitään ei tule tehtyä..
 
"lapseton"
[QUOTE="susu";30133430]sä olet siis niin yksinäinen, ettei sulla ole kerrassaan ketään ympärillä? Ei kavereita, ei läheisiä, ei mtn? Harmi.[/QUOTE]

Miksi viettäisin esim. vanhempieni kanssa aikaa päivittäin tämän ikäisenä? :LOL:
Taidat olla jotenkin ns. häiriintynyt.
 
[QUOTE="susu";30133426] yhdessäkään en ole törmännyt siihen ettei olis kerrassaan yhtään mitään tekemistä. Aina on järjestelemistä tai siivoomista, laiskuutta se on, ei muuta.[/QUOTE]

Ota ny huomioon, että työpaikkoja on erilaasia. Mun edellises työpaikas ei yövuorojen aikaan kauhiasti voinu siivoilla tms. Kyllä piti olla kuulolla eikä jynssäämäs jossaki jotaki kaappia tms. Eikä yöaikaan voi kovin kovaa pitää meteliä, että seki pitää ottaa huomioon. Kyllä siinä oli aikaa istua koneella vaikka oliki joka yö tietyt jutut mitä piti tehdä.
 
"susu"
[QUOTE="lapseton";30133807]Miksi viettäisin esim. vanhempieni kanssa aikaa päivittäin tämän ikäisenä? :LOL:
Taidat olla jotenkin ns. häiriintynyt.[/QUOTE]
joo, ei tarvi loukkaantua noin kovin. ensinnäkään en vissiin kertaakaan missään sanonut että pitäisi omien vanhempien kanssa viettää aikaa, vai kuinka? mulla henkilökohtaisesti on ainakin duuni (minkä aikana en roiku facessa, täällä tai muuallakaan vaikka voisin), on lapsi, muita läheisiä, kavereita yms yms... mieluummin mä pääsääntöisesti hengaan niiden kanssa kun täällä teidän kanssa ;D
 
"susu"
Ota ny huomioon, että työpaikkoja on erilaasia. Mun edellises työpaikas ei yövuorojen aikaan kauhiasti voinu siivoilla tms. Kyllä piti olla kuulolla eikä jynssäämäs jossaki jotaki kaappia tms. Eikä yöaikaan voi kovin kovaa pitää meteliä, että seki pitää ottaa huomioon. Kyllä siinä oli aikaa istua koneella vaikka oliki joka yö tietyt jutut mitä piti tehdä.
toki on paljonkin sellaisia ammatteja missä esim pitää olla vuoroin päivystämässä, se on totta. suurin osa ei kuitenkaan sellaisessa työssä ole. ei pidä yleistää, suuntaan tahi toiseen.
 
[QUOTE="susu";30133828]joo, ei tarvi loukkaantua noin kovin. ensinnäkään en vissiin kertaakaan missään sanonut että pitäisi omien vanhempien kanssa viettää aikaa, vai kuinka? mulla henkilökohtaisesti on ainakin duuni (minkä aikana en roiku facessa, täällä tai muuallakaan vaikka voisin), on lapsi, muita läheisiä, kavereita yms yms... mieluummin mä pääsääntöisesti hengaan niiden kanssa kun täällä teidän kanssa ;D[/QUOTE]

Jotkut ihmiset viihtyy paremmin yksin, etkö tuota tienny?
 
"lapseton"
[QUOTE="susu";30133828]joo, ei tarvi loukkaantua noin kovin. ensinnäkään en vissiin kertaakaan missään sanonut että pitäisi omien vanhempien kanssa viettää aikaa, vai kuinka? mulla henkilökohtaisesti on ainakin duuni (minkä aikana en roiku facessa, täällä tai muuallakaan vaikka voisin), on lapsi, muita läheisiä, kavereita yms yms... mieluummin mä pääsääntöisesti hengaan niiden kanssa kun täällä teidän kanssa ;D[/QUOTE]

Sinä ja sun elämä. Ota huomioon: erilaisuus.
Minulla ei ole lapsia, eikä työkykyä sairauteni vuoksi. Sairaus rajoittaa myös ihmissuhteita. Mutta kun noin kiinnostaa, minulla on esim. avopuoliso ja kaksi koiraa :) Mutta myös omaa aikaa reilusti, mitä sitten kulutan milloin mihinkin; joskus palstailuun, joskus siivoamiseen, toisinaan ystävien näkemiseen, useimmiten harrastuksiin.
 

Yhteistyössä