Moniko päästää miehensä Neste Ralliin?

  • Viestiketjun aloittaja "Tadaa"
  • Ensimmäinen viesti
"Tadaa"
Tiedättehän miksi mihet tunne ralliin on menossa? Todella harvat katsoo rallia, valtaosa ryyppää ja käy huorissa. Jo nyt Jyväskylän kadut alkaa vilistä maksullisia naisia.
 
realismia
Oikea kysymys kuuluu tietysti, että "kuinka monen mies on menossa Neste Ralliin?", koska ei aikuinen mies tuollaiseen mitään lupia tarvitse. Osassa perheitä tämä ei aiheuta sen kummempaa hässäkkää, osassa taas on perheriita tiedossa joko ennen lähtöä tai sitten paluun jälkeen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa ja Volmiira
"nanna"
Ei, en päästä. Hommasin jo autotalliin semmosen kettingin, jonka kiinnitin seinään. Käsiraudoilla laitan miehen siihen, ettei vaan pääse ralleihin. Viettäköön viikonlopun autotallissa. Stereoihin laitan soimaan Yötä repeatilla. Tuskin enää ehdottaakaan, että vois jonnekin joskus mennä. Ni!
 
"aijaa"
No kyllä mun mies on ollu, yhdessä ollaan kyllä useimmiten oltu ja kaveriporukalla. En tiiä susta tai sun kavereista mut ei kuulu meidän rallimatkoihin tollaset, ei miestenkään. Tosin me ollaan majoituttu metsässä eikä sinne kukaan ole itseään tullu tyrkyttää.
 
miehetön
Mulla ei ole miestä, mutta päästäisin kyllä. Kyllähän missä vaan, jossa on paljon väkeä paikalla on kiusauksia, mutta ei se ralli sen pahempi tapahtuma ole kun muutkaan. Luultavasti katsoisi myös rallia ja joisi kaljaa, jos olisi mies, joka sinne lähtisi. Meidän suvun miesväki on rallikansaa, joten sinnehän se suvun miesväki suuntaa. Ei kai aikuista voi "päästää tai olla päästämättä", eri juttu on se, tykkääkö naisväki että miehet lähtee. Mulle ei olis ongelma. Haluanhan mäkin päästä laivalle, puolimaratonille jne.
 
ei mies kiinnostu
Miestä kiinnostaa vaan jalkapallo.. Neste Ralli ei yhtään. Tässä on ihan jalkapallo perhe, joten ollaan neste rallin aikoihin pois tältä parin futisjutun takia
 
juu en
Päästää? Eilen juuri itse ehdotin, josko lähtisi pitkästä aikaa kavereidensa kanssa tuonne kun eivät ole tänä kesänä kiireiden takia tehneet yhtikäs mitään kaveriporukalla tai nähneet oikein muutenkaan. Ihan ajattelin kannustaa tuota jopa olemaan yön yli reissussa, sitä ihmettäkään ei ole vuosikausiin tapahtunut ja minä saisin pitää vaikka tyttöjen illan. Ja ihan rallia katsomaan ja kevyesti juhlimaan yhdessä ne sinne tietääksi haluavat, kerrankin nimenomaan ilman naisia...
 
"nuuh"
Kännisssä juu näyttävät tuolla passit kaulassa menevän. Mutta nää hintalapulliset naiset kelpaa noille rasvamaistereille ja rengashierojille from Etelä-Eurooppa. On Suomi-miehille hinnat karanneet käsistä rallyjen aikaan...
 
oma käsitykseni..
Oma käsitykseni on tälläinen: lihavat kaljamiehet menevät neste ralliin katsomaan huoria
Tai sitten: idioottimaiset suomalaiset nuoren jätkät menevät lippa takana ja bodatulla vartalolla pullistelemaan huorille
Tai vielä: yksinkertaisesti pölvästit nuoret menevät katsomaan "autourheilua" jossa ei urheilla yhtään
Koko ralli on ihan paska lahi, anteeksi kritiikkini, ja kyllähän ralleihin viisaitakin jätkiä menee, älkää ottako nokkiinne oman miehenne puolesta :p
 
ukkonsa akka
Ihan riemusta kiljun, kun auton perävalot katoavat torstaina. Ukko lähtee ja vie teinit mukanaan itikoiden syötäväksi keskisuomen metsiin. Neljä päivää jyrsivät rallimakkaraa ja sunnuntaina sitten katsotaan ne noin 3000 valokuvaa jotka on komella kameralla kuvattu samoista kohteista.
Itse taidan suunnata perjantaina terassille, lauantaina nukun pitkään ja kerään voimia, että jaksan sunnuntaina kiinnostua noista valokuvista.
 
Titta Tyy
[QUOTE="hjkl";30133979]Menköön mun puolesta mutta jos menee huoriin niin sitten se on tosi nesteessä![/QUOTE]

Kaikki äijäthän on siellä nesteessä. Ukko oli hakenut kymmenen keissiä olutta ja pari isoa kossua reissuun (kaksi keissiä mieheen), kun lähtevät torstai-iltapäivällä. Tämä on jokavuotista touhua ja taas on ukko saanut kuulla ryyppyreissustaan. Vielä kun tuo eksyisi huoriin, niin 100% varmasti olisi nesteessä.
 
hfhfhj
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30134207:
osa menee sinne rallin takia, mutta osa menee sinne huoraamaan. tunnen täältä kymmenen miehen joukkion, joka menee sinne kyllä muun kuin sen rallin takia
Kenelle ne siellä itseänsä myyvät?

Ja jos kyse on ostamisesta, niin eikö muulloin ja muualta löydy, kuin tuolta ralleista?
 
mitvit?
PÄÄSTÄÄ??? AIKUISEN IHMISEN!? oletteko miehienne äitejä, ei kukaan määrää meneekö täysi ikäinen jonnekin tai päästääkö pirtti hirmu akka ukon jonnekin. Asioista sovitaan ja sit menoX! En ihmettele että äijät lähtee ja käy maksullisissa! Ukko ei kyllä "päästä" minua minnekkään eikä toisin päin!
 

Yhteistyössä