Moniko päästää miehensä Neste Ralliin?

  • Viestiketjun aloittaja "Tadaa"
  • Ensimmäinen viesti
Notu
Sinänsä huvittavaa kun palstamammat puolustelee miehiään ja ovat kovasti sitä mieltä ettei oma ukko huorissa käy. Tuolla Neste rallissa on kuitenkin satoja maksullisia naisia ja kyllä ne ukkomiehet ovat sitä pääasiakaskuntaa. Itsekin olen parilla reissulla käynyt puolallaista ja virotarta sipaisemassa. Paljon edullisempia ja kauniimpia kuin kotimaiset sisarensa.
 
säpäle harmaana
Sinänsä huvittavaa kun palstamammat puolustelee miehiään ja ovat kovasti sitä mieltä ettei oma ukko huorissa käy. Tuolla Neste rallissa on kuitenkin satoja maksullisia naisia ja kyllä ne ukkomiehet ovat sitä pääasiakaskuntaa. Itsekin olen parilla reissulla käynyt puolallaista ja virotarta sipaisemassa. Paljon edullisempia ja kauniimpia kuin kotimaiset sisarensa.
Ja sinäkö olet vaimollesi näistä sipaisuistasi ihan avoimesti kertonut? Mitä luulisit, että hän tähän ketjuun vastaisi? Pidätkö omaa vaimoasikin huvittavana?
 
mitvit?
Sinänsä huvittavaa kun palstamammat puolustelee miehiään ja ovat kovasti sitä mieltä ettei oma ukko huorissa käy. Tuolla Neste rallissa on kuitenkin satoja maksullisia naisia ja kyllä ne ukkomiehet ovat sitä pääasiakaskuntaa. Itsekin olen parilla reissulla käynyt puolallaista ja virotarta sipaisemassa. Paljon edullisempia ja kauniimpia kuin kotimaiset sisarensa.
So? Minkäs mahat, jos on huorissa käydäkseen siihen ei ralleja tarvi eikä oo multa pois...
 
"elli"
Meniskin joskus jonnekin, vaikka ees sinne ralliin. Sais joskus ihan rauhassa olla itsekseen vaikka vain tässä kotona tai pitää tyttöjen illan. Vaan ei, ei se mihkään koskaan mee, kun pitää koko aika lähietäisyydeltä vahdata mun tekemisiä. :( Joskus vähän v***ttais.
 
Notu
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30134435:
Ja sinäkö olet vaimollesi näistä sipaisuistasi ihan avoimesti kertonut? Mitä luulisit, että hän tähän ketjuun vastaisi? Pidätkö omaa vaimoasikin huvittavana?
No en ole kertonut tietenkään ja kyllä, pidän vaimoani huvittavana ja sinisilmäisenä. Hyvä näin, jäisi muuten taas "neste rallit" vähiin.
 
Sinänsä huvittavaa kun palstamammat puolustelee miehiään ja ovat kovasti sitä mieltä ettei oma ukko huorissa käy. Tuolla Neste rallissa on kuitenkin satoja maksullisia naisia ja kyllä ne ukkomiehet ovat sitä pääasiakaskuntaa. Itsekin olen parilla reissulla käynyt puolallaista ja virotarta sipaisemassa. Paljon edullisempia ja kauniimpia kuin kotimaiset sisarensa.
Ei mun ainakaan tarvitse mitään puolustella kun siellä kävi.
Ainoa mikä kiinnosti oli ralli.
 
Notu
Alkuperäinen kirjoittaja Olen kiinnostunut jätkä!;30135345:
kiinnostaa
Puolalaiset ja muut itäblokkilaiset noin 80 euroa/kerta, suihinotto 50 euroa ja muu on sitten soviteltavissa eri maksua vastaan. Kaveri otti virottaren seuralaiseksi koko rallien ajaksi tonnilla.
 
Ei voi olla totta
Tultiin Jyväskylään Asuntomessuille ja tutustumaan rallihumuun Paviljongissa. Täytyy sanoa, että onpa todella näkyvää toimintaa tämä prostituutio ihan päivälläkin! Kymmeniä naisia, joilla ei voi olla muut aikeet mielessä, pyörivät Jyväskylän keskustassa ja ravintoloissa.
 
vierailija
Mitäs merkillistä huorissakäynnissä on? Terveellä miehellä on tarpeensa ja ne hoidetaan. Vaikka halukkaan balttitytön tai tsekin kanssa kun kotopuolen turvonnut emakko on liian tiedostava.
 

Yhteistyössä