menee hermo 2- vuotiaan häsäämiseen

  • Viestiketjun aloittaja väsyon
  • Ensimmäinen viesti
väsyon
Kun ei hetkeekään ole paikallaan ja vaikka leiki jotain nätisti?!!! ei kun koko ajan häsätään, höösätään, juostaan, hypitään, renkutaan ja röhnötetään... Argghh
 
eikö muka saa hetkeksi syöttötuoliin istumaan ja piirtämään? tai 20min piirrettyjäkään ei tapa, saa itselle hengähdystauon. itse keksin paljonkin tekemistä tuolle kohta 2v tytölle. yksinkertaisia juttuja. tykkää paljon nuppipalapeleistä, kirjoista.. kuljettaa pyynnöstä leluja paikasta a paikkaan b :D mutta kyllä häslääkin paljon.. no lapset on erilaisia..
 
"Äitee"
Odota kunhan alkaa loputon kyseleminen. Se vasta hermoja rassaakin.. Kaikki mitä suusta tulee on kysymysmuodossa ja kun vastaa niin kysyy samaa kohta uudelleen tai vastaa ai niinkö? Äitikö? Isikö? Ym.. Meillä tällainen 2v. 9kk ikäinen.
 
tää on niin tätä
Meillä tuo tyttö on vasta 1v 7 kuukautta mutta koko hereilläoloaikansa menee kuin duracell-pupu konsanaan. Ja sitten kun isoveljensä 4 vuotta vielä vähän innostaa niin johan on menoa melkoisesti.
Isoveljellään on menossa (sopivasti) kunnon kyselyikä..."miks ukkonen loppui jo ?" "miks tää on punainen ?" "miks tänään on tiistai?"...
Yritän lohduttaa itseäni että kun kohta alkaa entistä voimakkaampana tyttösen "minä ihan itse"-vaihe niin tulen kaipaamaan tätä aikakautta ; ) kun tyttö vaan mennä viipotti
 
2 v 9 kk ikäisen äiti
Aah voi jestas tuota Minäkö? Nytkö? Tännekö? Äitikö? kyselyä. Ja kaikki pitää saada tietää. Mitä? Mitä äiti? MITÄ? MITÄÄÄ? Kuka se oli? Miksi? Miksi äiti?

Ja ihan loputon häsä täälläkin. Rauhoittuu telkkarin ääreen ja joskus satunnaisesti katselemaan kirjoja itsekseen.
 
[QUOTE="Äitee";30134420]Odota kunhan alkaa loputon kyseleminen. Se vasta hermoja rassaakin.. Kaikki mitä suusta tulee on kysymysmuodossa ja kun vastaa niin kysyy samaa kohta uudelleen tai vastaa ai niinkö? Äitikö? Isikö? Ym.. Meillä tällainen 2v. 9kk ikäinen.[/QUOTE]

Ja se MIKS????????????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja 2 v 9 kk ikäisen äiti;30134524:
Aah voi jestas tuota Minäkö? Nytkö? Tännekö? Äitikö? kyselyä. Ja kaikki pitää saada tietää. Mitä? Mitä äiti? MITÄ? MITÄÄÄ? Kuka se oli? Miksi? Miksi äiti?

Ja ihan loputon häsä täälläkin. Rauhoittuu telkkarin ääreen ja joskus satunnaisesti katselemaan kirjoja itsekseen.
Miks tuo täti menee tonne? miks tuo setä tekee noin? miksi tuo lintu istuu? miks tuo auto ajaa tuonne? tämä x10000..|O
 
eikö muka saa hetkeksi syöttötuoliin istumaan ja piirtämään? tai 20min piirrettyjäkään ei tapa, saa itselle hengähdystauon. itse keksin paljonkin tekemistä tuolle kohta 2v tytölle. yksinkertaisia juttuja. tykkää paljon nuppipalapeleistä, kirjoista.. kuljettaa pyynnöstä leluja paikasta a paikkaan b :D mutta kyllä häslääkin paljon.. no lapset on erilaisia..
Ei kaikkia saa paikalleen. Osa on sellasia että mennään kokoajan ja ehkä sekunti kirjaa kunnes se lentää. Omani oli sellanen että opittuaan tuetta kävelemään, se alko juosta. Alle 1v se kiipeili yms. Palapeli alko kelvata ehkä 3v hetken ja kirjat. Tosi levoton ja energinen kaveri. Ne on joo hyvinki erilaisia.
 

Yhteistyössä