Ihana viileys <3 !

  • Viestiketjun aloittaja "onnekas"
  • Ensimmäinen viesti
"onnekas"
Jo toista päivää viileetä! Lattiakin alkaa tuntuun jo vilposalta kun ikkuna ja ovet olleet auki yötä päivää kun lämpö laskenut +23 asteeseen. Että ihminen voi olla onnellinen :heart:
 
viluhko melkeen
Täälläkin oli aamulla vaan 15 astetta. En mitenkään haluaisi laittaa ikkunoita ja ovia kiinni kun tuuleekin niin ihanastti. On vielä niin pilvistäkin, että voi VAIHTEEKSI pitää kaihtimia auki. Ihan pelottaa jos se karmee helle tulee ens viikolla. Meidän vanhukset ei kestä takuulla enää sitä :(. Nyt ovat onnellisia, mutta eivät malta nukkua kun nyt voisi :D.
 
Ihanaa!!
Ihanaa, ihanaa, ihanaa, IHANAA!!! Ai että nautin kun täälä on vaan 15 astetta! Oon ollu tosi pahoinvoiva perjantaista saakka, korvissa humisi, pyörrytti, oksetti, pää kipeänä... vaikka miten joi, söi ja mussutti sipsiä. Terveyskeskuksesta passittivat verikokeeseen, mut suola-arvot keikku vielä normaalin rajoissa.

Ei oo lämpimiä ilmoja tehty mua varten. Yks nainen vielä kehtas mulle sanoo kun olin vähällä pyörtyä sukujuhlissa, että pitää nyt nauttia kun on lämmintä... menkää vaan kaikki keskenään kotianne nauttimaan!!! :D
 
+17
Ihanaa, ihanaa, ihanaa, IHANAA!!! Ai että nautin kun täälä on vaan 15 astetta! Oon ollu tosi pahoinvoiva perjantaista saakka, korvissa humisi, pyörrytti, oksetti, pää kipeänä... vaikka miten joi, söi ja mussutti sipsiä. Terveyskeskuksesta passittivat verikokeeseen, mut suola-arvot keikku vielä normaalin rajoissa.

Ei oo lämpimiä ilmoja tehty mua varten. Yks nainen vielä kehtas mulle sanoo kun olin vähällä pyörtyä sukujuhlissa, että pitää nyt nauttia kun on lämmintä... menkää vaan kaikki keskenään kotianne nauttimaan!!! :D
Sanotaan noin sitten paukkupakkasten aikaan siitä inisijöille :D
 
Eilen illalla oli hieno ilma ukkosien jälkeen kun lämmin veden pinta "savusi" viilentymisen johdosta. Tuli jo himppasen syksyinen fiilis siitä. Mutta lämmin on vesi yhä.

Täällä +24, hiki pinnassa ja uimaan tekisi taas mieli...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä