Mies ja lapset jäivät sitten miehen kotimaahan.

  • Viestiketjun aloittaja wieruus
  • Ensimmäinen viesti
wieruus
[QUOTE="Merri";30135165]Ei ole totta. Normaali äiti ei voi olla näkemättä lapsiaan ikinä !![/QUOTE]En olekaan normaali, sen palstalaiset ovat kertoneet useasti. Tein kuten minua kehoitettiin tekemään, olenhan palstan mielestä huono ja sopimaton äiti.
 
"Marianna"
Olen ollut hieman samanlaisessa tilanteessa. Meillä oli kova kriisi johon liittyi miehen väkivaltaa ja tappouhkauksia minua kohtaan. Lähtöni takia 'menetin' lapset melkein kahden vuoden ajaksi, mutta nyt lapset alkavat olemaan luonani joka toinen viikko oikeuden päätöksellä.Jouduin palamaan maahan jossa en haluaisi asua. On kova ikävä Suomeen, mutta en voi olla erossa lapsista. Nyt lisäksi näen kuinka lapset voivat paljon paremmin kun olen taas heidän elämässään.

Mullakin oli alussa kovan kriisin aikoihin tuollainen olo, että olen huono äiti. Varsinkin kun yksi lapsista puolusti isäänsä kovasti. Olen varma, että lapsesi tarvitsevat sinua ja rakastavat sinua. Väsymys perheeseen (mieheen) voi olla niin suurta ettei pysty ajattelemaan selkeästi, ja se koti-ikävä..

Koita ottaa mieheesi yhteys ja sano, että lomailet hetken aikaa ja sitten teidän tulee miettiä miten asiat järjestyvät. Vaikka asuisit Suomessa niin lapset voivat tulla luoksesi koululomilla jne.
 
us-fi
Pystyn aika hyvin kuvittelemaan tilannettasi sillä oma miehenikin on ulkomaalainen. Voi olla että itse koitat vetää aivan liian "selkeää" rajaa tunteiden yli ja koitat selittää itsellesi sitä etteivät lapset sinua kaipaisi,ikinä. Itsekin olen kohdannut aikoja jolloin tuntuu että olisi helpompaa heittää rukkaset naulaan ja itse vaan lähteä ja jättää kaiken taakseen. Arvaten saattaakin etten ole sitä tehnyt, silä lapseni tarvitsee minua yhtä paljon kuin minä heitä.

Vedä siis henkeä ja koita "vapaa-aikana" käydä keskustelua itsesi kanssa, tuskin sinä olet kuin se suomalainen isä rautatieasemalla toteamassa ettei kiinnosta.

Voimia!
 
"Heikki"
Tyhmät vitun horot lisääntyy ulkomaisen jätteen kanssa.Turha itkeä jälkeenpäin.Evoluutio on siitä paska että jotenkin se paskempi materiaali sikiää enemmän kuin parempi.Nyrkillä turpaan tyhmää huoraa.
 
suomilaatua
[QUOTE="Heikki";30135470]Tyhmät vitun horot lisääntyy ulkomaisen jätteen kanssa.Turha itkeä jälkeenpäin.Evoluutio on siitä paska että jotenkin se paskempi materiaali sikiää enemmän kuin parempi.Nyrkillä turpaan tyhmää huoraa.[/QUOTE]

Heh, tollasia ihania suomimiehiä jos on tarjolla niin ymmärrän aika hyvin aiemmin kommentoineiden valinneen jenkkimiehen ja monacolaisen miehen. Kriisejä nyt voi olla suhteessa kuin suhteessa.
 

Yhteistyössä