Oudoin palvelus mitä teiltä on pyydetty

"hmmm"
Tallinan laivalla joku mies pyysi minua ja siskoani viemään maihin 60 000euroa, olisi saatu 5000e palkkiota. Oli siis ennen Viron euro aikaa ja oli muka menossa ostamaan sieltä taloa ja piti maksaa käteisellä ja ei voinut viedä niin paljon itse... Olisikohan olleet jotain muita rahoja, kun taloa varten. Kysyttiin, miksi ei nosta käteistä siellä pankista, ei osannut selittää, oli muka ajatellut, että pitää tuoda käteisenä. Joo ei viety rahoja, ei tosiaankaan.
 
"hmmm"
[QUOTE="Pippi";30135700]Ex mies (siis olimme tuolloin yhdessä) pyysi masturboimaan hänen katsellessaan, en todellakaan suostunut![/QUOTE]

Mitä outoa siinä on jos pariskunta masturboi toisen nähden? Siis esileikkinä. Minusta se ei ole outoa, mutta toisaalta voihan se jostakin ollakin.
 
hmph
Ihme nössöjä täällä, kun eivät ole edes masturboineet puolisonsa nähden ja pitävät sitä jotenkin erikoisena

Mä en sentään anna laittaa kakkoseen, vaikka kuinka kerjättäis
 
vieras..
teinit oli lupautuneet että voivat mennä viikonloppuna ammaksi. No kyseinen mamma soittaa mulle että voinko minä mennä la aamuna klo 8 heille hoitamaan lapsia. Juu en voi.
 
joku mies
[QUOTE="hmmm";30135744]Tallinan laivalla joku mies pyysi minua ja siskoani viemään maihin 60 000euroa, olisi saatu 5000e palkkiota. Oli siis ennen Viron euro aikaa ja oli muka menossa ostamaan sieltä taloa ja piti maksaa käteisellä ja ei voinut viedä niin paljon itse... Olisikohan olleet jotain muita rahoja, kun taloa varten. Kysyttiin, miksi ei nosta käteistä siellä pankista, ei osannut selittää, oli muka ajatellut, että pitää tuoda käteisenä. Joo ei viety rahoja, ei tosiaankaan.[/QUOTE]

Ja teidän takia multa jäi talo ostamatta ja tuhlasin rahat viinaan ja huriin.
 
loveboat
Rahaa seksistä 1500e ja ravintolasta, mitä ikinä haluan. En suostunut.
Vetämään kaks-kakkoset kaverin ja kahden oudon jätkän kans. En suostunut.
Runkata jaloin miestä. En suostunut, kun siinä oli muutakin outoa.
Ruveta dominaksi. En suostunut.
Ruveta subiksi. En suostunut.

...Ja paljon muuta "outoa".
 
Vier
[QUOTE="Pippi";30135700]Ex mies (siis olimme tuolloin yhdessä) pyysi masturboimaan hänen katsellessaan, en todellakaan suostunut![/QUOTE]


Et voi olla tosssasi, mitä outoa tuossa on?
 
M34
Laittaamaan vaimoaan ja vielä molempien suostumuksella. Kieltäydyin kohteliaasti kunniasta perheeseen vedoten. Nyt harmittaa, etten kysynyt muijalta lupaa.. Olis vaikka vielä saattanut antaa xD
 
m1es
Huoltoaseman kahvilassa keskellä päivää tuli juteltua parin naisen kanssa. Reilun vartin keskustelussa paljastui, että olivat naispari. Kun olin lähdössä, kysyivät ihan vakavalla naamalla sperman luovuttajaksi. Hetken ihmeteltyäni kieltäydyin kohteliaasti mutta jälkeenpäin ajatus luovutussessiosta kyllä poltteli mielikuvitusta, varsinkin kun kotona oli samaan aikaan hiljaiseloa seksipuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mööh;30137844:
Mieleen tulee vuosia sitten joku vastaantullut mies halusi (keskellä yötä) ostaa mun ja ystäväni jalassa sillähetkellä olleet sukat. Maksu 50mk kummallekin. Ja mehän myytiin.
Mulla on kaks kaveria jotka harrastaa tuota ihmisten päältä vaatteiden ostamista :D Sukkia eivät ole myöntäneet hankkineensa näillä keinoin, mutta toinen oli lähettänyt mm. joskus talvella baarista tytön pikkuhoususillaan taksilla kotiin kun osti häneltä housut jalasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: mööh
idiootti
[QUOTE="nämä";30135644]On tarjottu rahaa seksiä vastaan ja käytetyistä pikkuhousuista.[/QUOTE]

Onko sulla mitään hajua mitä palvelus tarkoittaa? Noi on pikemminkin palveluita...tarjouksia. Senkin pässi.
 
jahas.
Huoltoaseman kahvilassa keskellä päivää tuli juteltua parin naisen kanssa. Reilun vartin keskustelussa paljastui, että olivat naispari. Kun olin lähdössä, kysyivät ihan vakavalla naamalla sperman luovuttajaksi. Hetken ihmeteltyäni kieltäydyin kohteliaasti mutta jälkeenpäin ajatus luovutussessiosta kyllä poltteli mielikuvitusta, varsinkin kun kotona oli samaan aikaan hiljaiseloa seksipuolella.
Luuletko että olis antanut lykkiä? No ei varmana. Ruiskulla se sperma yleensä emättimeen siirretään ja mies hoitaa sen sperman johonkin kuppiin ihan omien kätöstensä avulla.
 

Yhteistyössä