Kyllähän tosiaan Kelalla päätökset kestää.

  • Viestiketjun aloittaja Voi vee
  • Ensimmäinen viesti
Voi vee
2,5 kuukautta ollut sisällä asumistukihakemus ja työkyvyttömyyseläkehakemus. Eikä saatana päätöksiä näy eikä kuulu. Rupeaa pikkuhiljaa korpeemaan, kun on ainoat tulonlähteet elarien ja lapsilisien lisäksi.
 
"tinkeli"
Ei saisi noin kauan kestää ja vieläpä molemmissa päätöksissä... Kirjaudu pankkitunnuksilla Kelan asiointipalveluun ja katso, ovatko hakemukset sisällä ja otettu oikeasti käsittelyyn. Monesti jo kun soittaa sinne ja kysyy kauanko päätöksessä vielä menee, niin kupaavat kiirehtiä ja mulle ainakin on päätös tullut aika pian soiton jälkeen.
 
"vieraana"
Mä myös suosittelen soittamaan, aina on tullu nopeasti päätös soiton jälkeen. Muuten 3kk ei ole lainkaan tavaton käsittelyaika KELAssa omien kokemusten mukaan.
 
tjaah
Silloin kun itse hain kuntoutustukea/eläkettä, kyllä sanottiin aina että päätöksessä menee sitten hyvinkin kolmisen kuukautta. Ja pahapa sitä asumistukea on määrittää ennen päätöstä eläkkeestä.
Itse tosin sain sitten eläkepäätöksen jotain viikossa, miten lie mahdollista.
 
a..p
Kelan sivuilla väitettiin syyn olevan työeläkelaitoksessa. Työeläkelaitokseen otin yhteyttä, ja sanoi, että he ovat kyllä ajat sitten laittanut tiedot menemään. Ja että hän soitti sinne, ja sanoi, että kiirehtikää.
No, ei ole kiirehditty pätkääkään. Siellä se teksti Kelan omilla sivuilla lukee edelleen, että odottavat tietoja työeläkelaitokselta.

Kun tässä nyt on siihen luottanut, että saavat asian hoidettua. Mutta pakko kai tuo on huomenna lähteä Kelaan käymään. Vaikka olisin miten huonossa kunnossa tahansa.
 

Yhteistyössä