Päästän vaimoni vieraisiin!

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen yritys
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinen yritys
Meidän seksielämä on ollut lähes kuollutta rouvan haluttomuuden takia. Vaimo on tänään lähdössä Helsinkiin ja lupasin hänen saavan käydä vieraissa, jos se edistäisi seksielämää. Ainoa ehto oli kortsun käyttö ja ettei minulle kerrota tapahtuneesta sanaakaan (en halua kuulla). Saa nähdä miten tässä käy...
 
.vieras.
No jos tilanne on tuollainen, niin ihmettelen, mikset itse käy vieraissa vaan sen sijaan kuvittelet, että vaimolta lohkeaa paremmin, jos se saa vierasta. Ei varmasti lohkea sitäkään vähää, jos hyvää jormaa saa.
 
ole mies, ole aikuinen
hyi, peru puheesi. kuulostaa siltä, ettet välitä vaimostasi vähääkään.
jos on ongelmia, niin hakekaa niihin apua. onko parisuhde muutenkaan kunnossa?
ongelmat eivät ratkea sillä, että niitä tieten tahtoen tekee lisää itse...
 
[QUOTE="a p";30141792]Moraalini on korkea ja tiedostan tässä olevan riskin. Ei nykyinenkään tilanne voi johtaa mihinkään muuhun kuin eroon.[/QUOTE]

Eikö se ero olisi sitten parempi? Sen uskon että ei seksielämä ton myötä parane mihinkään ainakaan sun kannalta.
 
[QUOTE="a p";30141818]Rakastan vaimoani ja haluan avioliittomme jatkuvan. Tämän takia olen valmis jopa epätoivoisiin tekoihin.[/QUOTE]

Mutta rakastaako vaimosi sinua? Yksipuolinensuhde vaan tekee elämästäsi kurjuutta.
 
"a p"
[QUOTE="mira";30141858]Miten vaimosi reagoi kun tämän mainitsit??[/QUOTE]

Asiasta ja yleensäkin meidän seksielämästä on vaimon kanssa keskusteltu pitkään. Nyt kun aamulla annoin tämän luvan, oli vähän yllättynyt ja oikeastaan hyvin hiljainen.
 
.vieras.
[QUOTE="a p";30141865]Asiasta ja yleensäkin meidän seksielämästä on vaimon kanssa keskusteltu pitkään. Nyt kun aamulla annoin tämän luvan, oli vähän yllättynyt ja oikeastaan hyvin hiljainen.[/QUOTE]

Taisit antaa luvan niin sanotusti jälkikäteen siis.
 

Yhteistyössä