Leipojat apuaa

"Hanne"
Ei oo mitään muuta vaihtoehtoa? Kreemi on ihan älyttömän pahaa meidän kaikkien mielestä :D
Mä tein kreemin tilalle paksun vaniljakiisselin jonka joukkoon sekoitin vähän kermavaahtoa.

Ottaisin varuiksi kaksi pakettia sokerimassaa.
Kakkukuvan voi laittaa kermavaahdon päälle. Kannattaa laittaa jo edellisenä iltana (tai aamulla jos kakku syödään illalla) että on helpompi leikata.
 
[QUOTE="Hanne";30142037]Mä tein kreemin tilalle paksun vaniljakiisselin jonka joukkoon sekoitin vähän kermavaahtoa.

Ottaisin varuiksi kaksi pakettia sokerimassaa.
Kakkukuvan voi laittaa kermavaahdon päälle. Kannattaa laittaa jo edellisenä iltana (tai aamulla jos kakku syödään illalla) että on helpompi leikata.[/QUOTE]

Toi kiisselivinkki kuulostaa hyvältä. Pakko kyllä on keksiä jotain muuta kun kreemi, muuten jää kakku syömättä. :D
 
Jos sä laitat tuon sokerinauhan esim. marsipaani- tai sokerimassareunuksen kylkeen, niin mä olen ihan vaan pelkällä vedellä kiinnittänyt eli hieman sipaisen vettä reunuksen sisäpinnalle ja sitten painelen kiinni massaan. Toki siihen voi myös käyttää pienesti tomusokerikuorrutetta (eli pienen pieni satsi tomusokeria ja tippa vettä sekoitettuna keskenään notkeaksi).

Nättiä sokerinauhaa - ihanan tyttömäistä :)
 

Yhteistyössä