mikä helvetin teleone ???

  • Viestiketjun aloittaja apua !
  • Ensimmäinen viesti
apua !
Joo mä kyllä olen googlettanut. Ihme huijausta ! Otin viime kuussa vipin 20e ja siitä iömeisesti on tuo lasku tullut koska se oli elämäni ensimmäinen vippi. Jännä vaan ettei missään lukenut että se maksaa muutakin kuin takaisin maksun...
 
-hmettelvä-
Sain kans ko.firmalta laskun mistä ei selviä mistä 4e lasku koostuu, en myöskään heiltä vastausta siihen. Tänään olin kuluttaja-asiamieheen yhteydessä ja heille tullut jo 50 reklamaatioita ko firmasta. Jotkut ovat maksaaneet ja silti karhutaan ettei ole maksua saaneet, huijausta alkaneet -13 lokakuussa tän touhun ja takana kaksi virolaismiestä. Poliisin tiedossa myös ko yritys. Neuvo on ettei laskua pidä maksaa ja karhuista välittää jos haluavat rahaa heidän pitää haastaa mut käräjille ja sitähän rikolliset tuskin tekee, näin neuvoi poliisi.
 
"erkka"
Kyllä laittavat oikeuteen ainakin isommat summat. Itselleni tuli käräjäoikeudesta haaste maksamattomista Teleone-laskuista. Summa kasvanut aika mukavasti sitä mitä oli alussa. Tosin meni yli puoli vuotta ennen kuin laittoivat oikeuteen asti. Firma on tällä hetkellä tutkinnan alaisena, mutta mikäli ovat osanneet löytää sopivat porsaanreiät laista, niin ilmeisesti nuo laskut joutuu maksamaan maksuhäiriömerkinnän välttämiseksi. Toivottavasti osottautuu laittomaksi toiminnaksi, siltä ainakin haisee koko firma kilometrien päähän.
 
ap.
Vieläkin vituttaa se lasku... Maksoin sen kuitenkin... Luin myös vipin sopimusehdot (jälkikäteen...) ja niissä luki että teleone hoitaa niiden asioita. Lasku tuli siitä kun hyväksyin vipin maksettavaksi tililleni. -.- 20e vipin kustannuksiksi tuli 35.15e. Ei vippejä mulle enää...
 
jukkasrissanen@gmail.com
mä tin 20 e pikavipin ja nyt olen maksanut jotain 46 e takaisi ja karhukirjeitä ja muistutus tekstareita tulee.kuluttaja-asiamies sanoi,"elä maksa enää"ja neuvoi harhaan johtavasta mainonnasta tekemään rikosilmoituksen.koska ei selvästi ilmoitettu että 15€ ois pitänyt viikon eräpäivän siirrosta maksaa.ja yt pitäs vielä maksaa,en maksa,käyn tekee ilmoituksen poliisille.
 
älkää maksako
Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla on tiedote Teleone asioista: http://www.kkv.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2014/kuluttaja-asiamies-avustaa-oikeudessa-pipa-business-oylta-haasteen-saaneita-kuluttajia/
 
"Mark"
Sain laskun kyseiseltä firmalta vaikka en ole ottanut pikavippiä koskaan mutta minulle asiakas palvelusta sanottiin että olen käyttänyt jotain heidän internetpalvelua ja siitä maksu. Eivä osanneet sanoa mitä palvelua. Ilmoitin heille että en tule maksamaan laskua koskaan koska minulle ei ole selvästi koskaan ilmoitettu mitään tällaisesta maksusta.

Laittakaa kaikki jotka olette saaneet laskuntuolta niin sähköpostia yritykseen ja ilmoittakaa että ette maksa summathan ei varmaankaan ole suuria mutta minulla on ainakin periaate kysymys.
 
höynäytetty
Hei, ei voi laittaa TeleOnille viestiä, kun niiden sähköposti asiakaspalvelu@teleone.fi, ei ole enää käytössä. Itselläni on 112,00 euron lasku heiltä. Luettuani näitä viestejä - kiitos niistä - en aio maksaa, vaan katselen pelin loppuun. Aiempia 0,50€ olen maksanut ja yhden 4,00€. Nyt koppu!
 
vierailija
Sain myös samanlaisen laskun ja eräp 15.7 . S-posti menee perille asiakapalvelu@teleone.fi mutta sieltä tulee vaan automaattinen vastaus =

Hyvä Teleone asiakas!
Ole hyvä ja tutustu kirjeessä oleviin vastuksiin, mistä löydät usein kysytty kysymykset. Mikäli, ette saa alla olevasta vastausta kysymykseesi, niin vastaa tähän sähköpostiin ja meidän asiakaspalvelija ottaa Teihin yhteyttä.
Teidän palaute on meille tärkeä!

Kiitos


TELEONE UKK
1. Miksi olen saanut Teleone Oy:n laskun?

Olemme mobiilipalveluja tarjoava yritys, palveluvalikoimaamme kuuluu eri tyyppisten palvelujen tilaaminen matkapuhelimella, tilauksia ei veloiteta matkapuhelinlaskulla vaan tilatuista tuotteista lähetetään erillinen lasku. Teleone asiakkuus ei maksa mitään, mikäli palveluja ei käytetä. Meidän yhteistyö kumppaneiksi on esimerkiksi pikalaina yritykset, takausta tarjoavat yritykset, vähittäiskaupan yritykset, IT palvelua tarjoavat yritykset jne.

2. Kuinka paljon palvelut maksaa?
Palvelun hinta riippuu Teidän ja Teleone yhteistyö kumppanin sopimuksesta. Tilattuihin palveluihin on mahdollista tutustua sivulla - www.teleone.fi/extranet. Palvelujen hinnat on Suomen lain mukaiset. Pikalainojen hakemukset ja pikalaina sopimusten hyväksyminen maksaa 0 €.

3. Milloin saan laskun tilatuista palveluista?
Teleone lähettää asiakkaalle laskun palveluista kerran kuussa. Esimerkiksi marraskuussa tilatuista palveluista lähetetään lasku Joulukuun ensimmäisellä päivällä. Laskuun on liitetty myös tiedot tilatuista palveluista.

4. Mistä voin tarkistaa tilattuja palveluja?
Teidän tilattuihin palveluihin on mahdollista tutustua sivulla - www.teleone.fi/extranet. Voit myös lähettää tiedustelun asiakaspalvelu@teleone.fi asiakaspalveluun, niin asiakaspalvelija lähettää Teille tiliotteen. Tiedot palveluista liitetään myös Teidän laskuun joka kuukausi.

5. Miten voin lopettaa sopimuksen?
Mikäli toivoisit lopettaa sopimuksen, vastaa tähän sähköpostiin ja lähetä myös oma puhelinnumerosi. Voit myös lopettaa sopimuksen tekstiviestillä "STOP TELEONE" numeroon 16135 tekstiviestin hinta on 0€. Ole hyvä ja ota huomioon, että mikäli Teillä ei ole toimivaa sopimusta, niin ette voi tilata palveluja meidän yhteistyö kumppaneilta.

6. Olen hävittänyt extranet logini ja salasanan, miten saan uudet?
Pyytäisimme, että menet sivulle www.teleone.fi/extranet ja käytä painiketta "Unohtuiko salasana?", näin lähetetään Teille sähköpostiin uusi salasana. Mikäli olet unohtanut käyttäjä tunnuksen, vastaa tähän sähköpostiin ja ilmoita kirjeessä myös puhelinnumerosi.

7. Minun saldo on täyttynyt, miten voin saada lisä saldoa?
Jokaiselle asiakkaalle on sopimuksen tekemisen hetkellä määrätty saldot:
- 200 € suurin määrä, millä saa tilata palveluita kuukaudessa
- 15 € suurin määrä, mikä voi olla yhden tilatun palvelun hinta.

Voit vähentää määrätty saldoa kotisivullamme www.teleone.fi/extranet. Saldon lisäämiseksi pyytäisimme lähettämään hakemuksen asiakaspalvelumme sähköpostiin



Ei vitsiis ottaa maksuhäiriömerkintä tuollasen takia. Laitontahan tuollanen toiminta on ja ihmetyttää että ko firma saa vielä jatkaa ?!??!
 
vierailija
Itse otin ehkä pikavippiä tai ehkä osallistuin johonkin tv:n arpakilpailuun. Teleonelta ei tule vastausta mistä alkuperäinen lasku edes on peräisin. Olen näköjään aktivoinut teleone-sopimuksen, josta tuli 5e lasku. Se meni vanhaan osoitteeseeni, josta tuli maksumuistutuskirje. Olin täysin rahaton ja maksoin maksumuistutuksen yhden päivän myöhässä. Nyt saa jännityksellä odottaa, paljonko on perintäkulut 10,01e laskulle. Kuluttajaneuvonnasta sain tietää että maksuhäiriötä ei tule vielä ekasta muistutuksen myöhästymisestä, vaan vasta velkomustuomioista. Erittäin rasittava firma asioida, en ymmärrä miten suomen lainsäädäntö sallii tällisen firman toiminnan.
 
vierailija
Itse otin ehkä pikavippiä tai ehkä osallistuin johonkin tv:n arpakilpailuun. Teleonelta ei tule vastausta mistä alkuperäinen lasku edes on peräisin. Olen näköjään aktivoinut teleone-sopimuksen, josta tuli 5e lasku. Se meni vanhaan osoitteeseeni, josta tuli maksumuistutuskirje. Olin täysin rahaton ja maksoin maksumuistutuksen yhden päivän myöhässä. Nyt saa jännityksellä odottaa, paljonko on perintäkulut 10,01e laskulle. Kuluttajaneuvonnasta sain tietää että maksuhäiriötä ei tule vielä ekasta muistutuksen myöhästymisestä, vaan vasta velkomustuomioista. Erittäin rasittava firma asioida, en ymmärrä miten suomen lainsäädäntö sallii tällisen firman toiminnan.

Tähän vielä lisäten, että yrityksen toiminta asiakastieto.fi-sivujen kautta olisi lakannut 13.07.2015.
 
vierailija
Joo itsellä sama juttu. Sähköposti täyttyy muistutuksista tms. Sähköpostia laitoin sinne suuntaan, että mistä tämä lasku peräisin(?) Ei vastausta koskaan. Ainoastaan muistutus taas lähetettiin. Summa on vain 24,95.mutta vähän väliin saan uuden laskun. Noh vissiinkin joku huijausfirma? Mistään en puhelinnumeroa edes löydä minne soittaa.
 
vierailija
voi kettu mä sanon että ottaa aivoon tulipa kerran otettua orkialta 20e turhaan ja maksoin ajallaan pois ja vielä lisäksi 6€ serviprolle(?) tämän jälkeen alkoi tulemaan laskuja teleonelta joita en maksanut kun ymmärsin että kyseessä huijaus laitoin viestiä sähköpostilla joka oli automaattiviesti ja kerrottiin vasta nyt miten saa palvelun pois käytöstä! sit tuleekin jo requisitalta maksuvaatimus 23€ jota en tietenkään maksa vaikka pikkusumma onkin mutta huijausta nää kaikki!! yhteyttä koitin ottaa requisitaa mut eihän sieltä kukaan vastaaa tämän jälkeen soitan orkialle jossa ämmä sanoo että täytyy tutustua sopismusehtoihin selailin orkian sivuja ja ei mitään mainintaa kyseisestä palvelusta. nyt on laitettu s.postia kaikille ja vaadin että lopettaa turhat sähköpostit tai otan yhteyttä kuluttajanneuvontaan aargh pistää vihaks nää huijarit
 

Yhteistyössä