Aiheuttaako mielialalääkkeet lapsettomuutta?

  • Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"epätoivoinen"
Oon syöny mielialalääkkeitä jo 5 vuotta. Ja nyt haluaisimme lapsen,siis sisaruksen vanhemmalle lapsellemme. Yritystä takana 3kk. Mietin että vaikuttaako nuo lääkkeet cipralex lapsettomuutta. Kun ennen lääkkeitä ekan lapsen kohdalla raskauduin heti. Tästä aikaa jo 10 vuotta. Nyt olen 32.
 
O...
[QUOTE="epätoivoinen";30198694]Oon syöny mielialalääkkeitä jo 5 vuotta. Ja nyt haluaisimme lapsen,siis sisaruksen vanhemmalle lapsellemme. Yritystä takana 3kk. Mietin että vaikuttaako nuo lääkkeet cipralex lapsettomuutta. Kun ennen lääkkeitä ekan lapsen kohdalla raskauduin heti. Tästä aikaa jo 10 vuotta. Nyt olen 32.[/QUOTE]

En tunne noita, mut voithan itsekin katsoa tuolta:
Fimea
 
vierass
Sattumaa. 3 kk ei ole aika eikä mikään. Itse yritin ekaa lasta 6 kuukautta, mutta toinen tuli eka yrityksellä.
Onko sulla vielä lääkitys päällä? Jos on niin, oletko puhunut lääkärin kanssa mahdollisesta raskaudesta.
 
O...
[QUOTE="epätoivoinen";30198694]Oon syöny mielialalääkkeitä jo 5 vuotta. Ja nyt haluaisimme lapsen,siis sisaruksen vanhemmalle lapsellemme. Yritystä takana 3kk. Mietin että vaikuttaako nuo lääkkeet cipralex lapsettomuutta. Kun ennen lääkkeitä ekan lapsen kohdalla raskauduin heti. Tästä aikaa jo 10 vuotta. Nyt olen 32.[/QUOTE]

Sunhan täytyy tehdä siitä haittavaikutusilmoitus, jos se sun mielestä on syy! Ei niitä haittoja siellä koskaan muuten lue:-(

Pakkausselosteen osaat varmaan jo ulkoa, mut tässä muille se:
Fimea
 
"höpöhöpö"
10 v mielialalääkkeitä takana ja molemmilla kerroilla tulin raskaaksi eka kierrolta kun lopetin ehkäisyn. Olen myös syönyt soijaa, välillä kasvissyöjänä ja välillä kasvissyöjän puoisona,
 
"epätoivoinen"
Joo ovulaation aikoihin on hommailtu :) Nyt viimeviikonloppuna oli ovis ja viikon päästä pitäis menkat alkaa,joten jännityksellä odotellaan...mutta varmaa taas joudun pettymään!
 
hoh hoijaa
[QUOTE="epätoivoinen";30198879]Joo ovulaation aikoihin on hommailtu :) Nyt viimeviikonloppuna oli ovis ja viikon päästä pitäis menkat alkaa,joten jännityksellä odotellaan...mutta varmaa taas joudun pettymään![/QUOTE]

Kokeilepas meikäläisen tavoin odotella 9 vuotta ja käydä tuloksettomia lapsettomuushoitoja 10 kpl, katsotaan sitten sen jälkeen vieläkö pettyminen tuntuu niin pahalta. Naurettavaa puhua lapsettomuudesta 3 kk:n yrityksen jälkeen!
 
epätoivoinrn
Kokeilepas meikäläisen tavoin odotella 9 vuotta ja käydä tuloksettomia lapsettomuushoitoja 10 kpl, katsotaan sitten sen jälkeen vieläkö pettyminen tuntuu niin pahalta. Naurettavaa puhua lapsettomuudesta 3 kk:n yrityksen jälkeen!
En ole sanonutkaan että tässä kyse jo lapsettomuudesta,mutta että voiko olla niin että lääkkeet aiheuttavat sitä. 3kk on lyhyt aika joo..mutta kyllä se pettymys joka kuukausi on silti tullut. :/ Tunteille ei voi mitään.
 
p@ula
[QUOTE="epätoivoinen";30198694]Oon syöny mielialalääkkeitä jo 5 vuotta. Ja nyt haluaisimme lapsen,siis sisaruksen vanhemmalle lapsellemme. Yritystä takana 3kk. Mietin että vaikuttaako nuo lääkkeet cipralex lapsettomuutta. Kun ennen lääkkeitä ekan lapsen kohdalla raskauduin heti. Tästä aikaa jo 10 vuotta. Nyt olen 32.
Sunhan täytyy tehdä siitä haittavaikutusilmoitus, jos se sun mielestä on syy! Ei niitä haittoja siellä koskaan muuten lue:-(

Pakkausselosteen osaat varmaan jo ulkoa, mut tässä muille se:
Fimea[/QUOTE]
 

Yhteistyössä