Mun mies on Bangladeshista, haluatko kysyä?

  • Viestiketjun aloittaja Sharmin
  • Ensimmäinen viesti
Sharmin
Mä NIIN arvasin, että pippeli ekana kiinnostaa. :D Sanotaan, että on hyvin keskikokoinen minun kokemuksella.

Puhuu englantia erikoisella korostuksella, mutta ei intialaisella. Suomea myös sujuvasti omalla aksentillaan. Mutta ei "korostuneella d:llä". ;)
 
njuuu
Otan osaa. Ei mulla muuta.




















Tai on sittenkin...Miehes on pyrkyri kun ei ne siellä Bangladeshissa kuule pärjää. Nappaavat sitten ensimmäisen hyväuskoisen sinisilmäisen hölmön itselleen vaimoksi että saavat oleskeluluvat ym. Vaimon selän takana puhuvat suomalaisnaisista huorina yms.
 
Rainer
Kakkiiko kyykyssä jalat pytyn reunoilla ja pyyhkiikö vaan vasempaan käteen?

Onko kantapäät valkoiset?

Syökö mausteista ruokaa?

Haiseeko hiki curryltä?

Pitääkö suomalaisista mauttomista?
 
sharmin
Olen normaalipainoinen, muuten ulkonäkö on mielipideasia. Viihdyn itsessäni kyllä. :)

On totta, että monet heistä ei arvosta suomalaisuutta tai suomalaisia naisia. Johtunee myös siitä, että viettävät kaiken aikansa jossain kuppaisessa pitseriassa/kaljabaarissa. Sieltä ei hirveän mairittelevaa kuvaa suomalaisuudesta saa. ;) Selkeä muutos mun miehessä on tapahtunut koulutuksen myötä, ja sitä pitkin myös lähes kaikki "ystävät", kaverit ja tuttavat ovat jääneet. Ei kutsuta juhliin, minusta puhutaan pahaa, elämäämme arvostellaan. Miehelläni on suomalaisia kavereita ja on vieraantunut yhteisöstään suomessa. Oma perhe ja ystävät kotimaassa ovat kuitenkin läheisiä ja tärkeitä. :)

Käy vessassa normaaliin tapaan ja pesee peppunsa vasemmalla kädellä.

Kantapäät on vaaleat ja peppureikää en ole tirkistellyt, mutta tummaltahan se vaikuttaa. Kaikki arvat on mustia. ;)

Syö mausteista ruokaa, mutta ei haise juuri millekkään ikinä. Hikoilee tosi vähän vaikka olisi ollut töissä. Pitää myös suomalaisista ruoista, ei kaikista,mutta useimmista.
 
"piip"
Millaisia tulevaisuudensuunnitelmia teillä on? Esim. asumisen suhteen? Onko tullut vastaan kulttuurieroista johtuvia erimielisyyksiä?

Miten tapasitte? Oletko opetellut/osaatko hänen äidinkieltään?
 
sharmin
Tulevaisuudessa mieheni valmistuu ammattiin ja sen jälkeen ehkäpä muutamme lähemmäs vanhempieni kotia, jos vain töitä molemmille löytyy. Meillä on alle kouluikäinen lapsi, joten toivottavasti ennen koulun alkua. :)

Olemme tavanneet eräissä juhlissa 8v sitten. Ensimmäisten 3:n vuoden aikana oli kaikenlaista pikku vääntöä ihan siitä, että mitä ruokaa syödään siihen, voinko minä olla ulkona klo 20 jälkeen. ;) Ne on selvinneet, kumpikaan ei toisen elämästä päätä, elämme yhdessä ja tehdään päätöksiä yhdessä. On turvallinen ja hyvä olo tässä just nyt. :)

Ymmärrän hänen äidinkieltään ja selviän yksinkertaisesta keskustelusta.
 
Sharmin
Niin on monet suomalaisetkin. Ja ruotsalaiset, britit, amerikkalaiset, afrikkalaiset jne. Minusta mun mies on komea, mutta se ei kyllä ollut ykkösenä mielessä ku puolisoa valittiin. ;) Elämänkumppania valitessa on paljon muita asioita vaakakupissa. Mutta kuka mitäkin tärkeänä pitää. :)
 
Miksi kaivat verta nenästäsi? Kun (huom! KUN!) teillä tulee ero ja jos teillä on lapsia niin et tule näkemään lastasi enää kun äijä häippäsee takas vinku-intiaan. Jos lapsia ei ole niin jossain vaiheessa sun lätty lätisee kun se epäilee sua pettämisestä tai et ole siivonnut ja laittanut ruokaa.

Ja jos mainitset asiasta nimeltä "tasa-arvo" niin taas lätty lätisee.

Näin se vain on. Ei pitäisi yhdistää eri kulttuureja tuollaisessa asiassa kuin parisuhde.
 

Yhteistyössä