Mistä johtuu, että minä haisen ihmisten mielestä pahalle, vaikka minä pesen itseäni 2-3 tuntia päivässä ja vaihdan joka

  • Viestiketjun aloittaja "Haisuli"
  • Ensimmäinen viesti
edess
Alapään liika peseminen aiheuttaa bakteerivaginoosia eli bakteerien epätasapainoa mistä johtuu pimpan paha kalamainen tuoksu. Hoituu apteekista saatavilla puikoilla, joskus saatetaan tarvita lääkärin kuuri tai parikin
 
voi johtua myös..
..niistä "puhtaista" vaatteista. Miten kuivaat pyykkisi? Tiedän muutaman tyypin, jotka haisevat suihkunraikkainakin vastapestyissä vaatteissa todella epämiellyttävälle, ikäänkuin vanhalle märälle rätille. Kuivaavat pyykkejään ilmeisesti sisällä huonossa ilmanvaihdossa, ja myös kotona voi olla jotain (home, lemmikit) joka osaltaan lisää pahaa hajua..
 
V.ieras
Alapään liika peseminen aiheuttaa bakteerivaginoosia eli bakteerien epätasapainoa mistä johtuu pimpan paha kalamainen tuoksu. Hoituu apteekista saatavilla puikoilla, joskus saatetaan tarvita lääkärin kuuri tai parikin
Meinaatko, että ap.n pimppi haisee niin pahalle, että se haju lyö vaatteiden läpi kanssaihmisten nenille?

Vaikka eipä sillä, en tiedä kuinka pahaa hajua bv voi tehdä.
 
,,,,,..
Eihän asunnossasi ole hometta? Ystävän kodissa oli ja haju vaatteissa ja hiuksissa oli kamala. Ei auttanut suihkussa käynti kuin ihan hetkellisesti. Asunnon haju tarttui nopeasti myös vieraisiin, jotka siellä kävivät.
 
vieras .
Tuo 2-3 tunnin pesu kanssa iski mulla heti, se on liikaa. Käy ihan vaikka sairaanhoitajan juttusilla ekana, voit saada erilaiset pesunesteet suihkusaippuan tilalle (neutraalimmat).
 

Yhteistyössä