Paino tänään 110.6kg

  • Viestiketjun aloittaja Jesjes!
  • Ensimmäinen viesti
"Helekutti"
Hyvä vauhti sulla. Tuon nopeampaa ei tarvitsekaan tippua niin pysyy tukkakin päässä :) Ja nyt varmaan jo kykenet liikkumaankin reippaammin, niin pystyy sitten ihan eri tavalla tiputtamaankin sitä painoa liikunnan avulla. Ja jumeja tulee jatkossakin, mutta nehän sä pystyt selättämään. Kun pysyt sitkeänä :)
 
LaihduttajaSsei
jotain kyllä teet todella vääriin tai sitten et pidä minkäänlaista kuria ja lipsut jatkuvasti!
10kg olisi pitänyt lähteä helposti viimeistään 2kk koska ne ensimmäiset kilot lähtee aina helposti,sen jälkeen alkaa vasta hiipuminen.
tietty jos parin metrin kävely tuottaa tuskaa niin rankkaahan se on.
 
puhuu 50kg painava umpiluupää, joka ei näe mitään hyvää missään muussa, kuin täysin hiilarittomassa elämässä, ja jolle 6x viikossa hikirääkkilenkkeily on ainoa tapa liikkua :D sama se kuinka hitaasti paino tippuu kunhan se tippuu!! koko loppuelämä aikaa
jotain kyllä teet todella vääriin tai sitten et pidä minkäänlaista kuria ja lipsut jatkuvasti!
10kg olisi pitänyt lähteä helposti viimeistään 2kk koska ne ensimmäiset kilot lähtee aina helposti,sen jälkeen alkaa vasta hiipuminen.
tietty jos parin metrin kävely tuottaa tuskaa niin rankkaahan se on.
 
kohtuu aika
Olen myös laihduttanut usein ja paljon. Pakko kumminkin sanoa, että ei ole mitään järkeä ajatella laihdutukseen olevan koko elämä aikaa. Koska mitään hemmettiä sillä laihuudella ei tee jos sitä hoikan elämää ei koskaan ehdi viettämään ikilaihduttajana.
 
Laihtunutmyös
puhuu 50kg painava umpiluupää, joka ei näe mitään hyvää missään muussa, kuin täysin hiilarittomassa elämässä, ja jolle 6x viikossa hikirääkkilenkkeily on ainoa tapa liikkua :D sama se kuinka hitaasti paino tippuu kunhan se tippuu!! koko loppuelämä aikaa
Älä nyt viitsi naurattaa!
Noin lihava kuin ap on niin 10kg lähtee pois parissa kk:ssa pelkällä järkevällä ruokavaliolla.(siis jos ei syö niitä suklaalevyjä aamiaiseksi)
 
perkele hiano
Lähtöpaino oli huhtikuussa 120.6kg, mutta pääseminen 110 kiloon on ollut työn ja tuskan takana. Vaakalukema on ollut viimeisen kuukauden sinnikkästi 111 ja jotain, eikä ole suostunut millään tipahtamaan tasakymppiin. Mutta nyt se tapahtui! Mä selätin sen typerän jumin, paino laskee taas!

Oon niin tyytyväinen! =)
kuullosti helpotuksen kohalta toi jumin ohitus thumps up.
 
niin niin, mutta eikö se ole ihan sama. kunhan se paino vaan putoaa. kyllä ap sitten huomaa, ettei paino enää putoakkaan, jos jatkaa mahdollisesti lepsua laihuttamista, koska läski alkaa olla koko ajan tiukemmassa. ja siis onhan tuo sinänsä vähäinen määrä tuo 10kg noin lyhyessä ajassa, mutta itse nyt en viitsi suomia ketään, joka edes on päässyt alkuun :D
Alkuperäinen kirjoittaja Laihtunutmyös;30201566:
Älä nyt viitsi naurattaa!
Noin lihava kuin ap on niin 10kg lähtee pois parissa kk:ssa pelkällä järkevällä ruokavaliolla.(siis jos ei syö niitä suklaalevyjä aamiaiseksi)
 
"ketjun aloittaja"
jotain kyllä teet todella vääriin tai sitten et pidä minkäänlaista kuria ja lipsut jatkuvasti!
10kg olisi pitänyt lähteä helposti viimeistään 2kk koska ne ensimmäiset kilot lähtee aina helposti,sen jälkeen alkaa vasta hiipuminen.
tietty jos parin metrin kävely tuottaa tuskaa niin rankkaahan se on.
Niinpä niin. Tiedätkö että kaikki ihmiset ei toimi (fysiikaltaan, hormonaalisesti jne) samalla tavalla? Jos läski ei laihdu sitä kymmentä kiloa kuukaudessa tai vähintään kahdessa, se ei todellakaan tarkoita sitä että se läski vetää suklaalevyjä päivästä toiseen.

Kuten aloituksessa sanoin, tää kymmenen kiloa on ollut työn ja tuskan takana. Eikä vähiten juuri tuon oletuksen takia, että "10 kiloa olisi pitänyt pudota jo kauan sitten". Mun paino ei vain tipu niin nopeasti, vaikka teen mitä. Itsekuria löytyy todellakin, enkä lepsuile tai vedä herkkuja. Mutta kun kilot ei vain katoa tämän nopeammin! Senttejä on kyllä hävinnyt rutkasti mutta paino on ja pysyy. Viimeisen kuukauden paino ei ole tippunut yhtään, mutta senttejä on silti lähtenyt.

Voin kertoa, että olen joutunut tekemään hirveän työn oman pääni kanssa, että en ole luovuttanut tämän asian kanssa vaikka se paino junnaakin samassa ja vaikka painoa on pudonnut "vain 10 kiloa".
 
vähemmänsanojaenemmäntulosta
[QUOTE="ketjun aloittaja";30202257]Niinpä niin. Tiedätkö että kaikki ihmiset ei toimi (fysiikaltaan, hormonaalisesti jne) samalla tavalla? Jos läski ei laihdu sitä kymmentä kiloa kuukaudessa tai vähintään kahdessa, se ei todellakaan tarkoita sitä että se läski vetää suklaalevyjä päivästä toiseen.

Kuten aloituksessa sanoin, tää kymmenen kiloa on ollut työn ja tuskan takana. Eikä vähiten juuri tuon oletuksen takia, että "10 kiloa olisi pitänyt pudota jo kauan sitten". Mun paino ei vain tipu niin nopeasti, vaikka teen mitä. Itsekuria löytyy todellakin, enkä lepsuile tai vedä herkkuja. Mutta kun kilot ei vain katoa tämän nopeammin! Senttejä on kyllä hävinnyt rutkasti mutta paino on ja pysyy. Viimeisen kuukauden paino ei ole tippunut yhtään, mutta senttejä on silti lähtenyt.

Voin kertoa, että olen joutunut tekemään hirveän työn oman pääni kanssa, että en ole luovuttanut tämän asian kanssa vaikka se paino junnaakin samassa ja vaikka painoa on pudonnut "vain 10 kiloa".[/QUOTE]
No hyvähän se on että laihtuu,mutta noin naurattavaa juttua sun on ihan turha suoltaa!
Kun kuluttaa enemmän kaloreita kuin syö niin jokainen ihminen laihtuu.
PISTE.
 

Yhteistyössä