Ällöttävää, koira sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja Turhuuksien turhuus
  • Ensimmäinen viesti
Turhuuksien turhuus
Tämmönen hypoteettinen kysymys (varsinkin teille, joiden mielestä on ällöttävää, jos koira saa nukkua sängyssä): Nukkuisitko mielummin samassa sängyssä/samoilla petivaatteilla jonkun ihan random-tyypin kanssa vai oman/tutun koiran?

Itse nukun koirieni kanssa yhdessä, mutta en kyllä vähässä kummassa tahtoisi nukkua samoilla lakanoilla jonkun vieraan ihmisen kanssa.

Outo kysymys, tiedän, mutta yhdestä keskustelusta alkoi kiinnostamaan...
 
V.ieras
No yhden yön nyt nukkuis koirankin kanssa, mutta ei jatkuvasti.

Mun mielestä koirat haisee, aina. Ne tassuttelee pihalla ja möyrii ties missä, syövät välillä kakkaa ja kantavat punkkeja.
Koirista irtoaa rasvaa ja karvoja, koiran karvat on vielä semmoisia jäykkiä ja pisteleviä.

En mä nukkuisi kyllä ulkoilevan kissankaan kanssa.
Mutta sisäkissojeni kanssa tykkään nukkua =)

(Jos tykkäisin koirista, niin mielipiteeni voisi olla erilainen ;) )
 
crab-aint-cräb
Vieraasta miehestä saat satiaisia, koirasta punkkeja. Kissaa en ottaisi taloon toksoplasmoosin vuoksi. Tässä aiheesta valaiseva haastattelu https://www.youtube.com/watch?v=m3x3TMdkGdQ
 
Jos olis pakko valita, niin riippuisi aika paljon siitä, minkälainen tämä random- tyyppi on (siisti, hygieniastaan huolta pitävä vai joku, joka on viimeyöt nukkunut puistossa käyttäen pizzalaatikkoa peittonaan...) ja siitä missä se mun oma, tuttu koira on juoksennellut viimeisten päivien aikana.

Normaalisti en nuku koirien/kissojen kanssa samassa sängyssä...
 

Yhteistyössä