Mitä mieltä olette Pirkko Jalovaarasta?

  • Viestiketjun aloittaja ex uskis
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
Raamatussa jos joku kaatui "Jumalan kasvojen edessä" niin he kaatuivat kasvoilleen. Jos Jumala kaataa ihmisen, onnistuu se niin ettei tarvita ihmisiä ottamaan kiinni kaatuvaa. Pirkko työntää otsasta kiinni pitäen ihmisen selälleen.

Toinen mun kommenttini on että Pirkko ei paranna ketään vaan Jumala parantaa. Sen takia ei tarvita tällaisia julkkiksia siihen että joku paranee tai ei parane, vaan "missä kaksi tai kolme on koolla Hänen nimessään" rukous riittää.

Uskis ei yleensä ole sen parempi kuin muutkaan ihmiset.
 
"joku"
Pirkko ei muuten työnnä ketään ihmistä. Hän vain koskettaa ihmisen otsaa hipaisten työntämättä. Pyhähenki kaataa ihmisen siinä. Se on ihmeellinen tunne. Siinä ei edes tunne mitään työntöä missään vaiheessa, kun jo yht'äkkiä kaatuu. Olen kokenut tämän. Ennen, kuin Pirkko koskettaa otsaa voi pyytää häneltä kuiskaten rukouspyynnön ja hän rukoilee sen siinä saman tien. Hyvä ihminen hän on. Typeriä olette mollaajat.
 
"vieraana"
[QUOTE="joku";30201503]Pirkko ei muuten työnnä ketään ihmistä. Hän vain koskettaa ihmisen otsaa hipaisten työntämättä. Pyhähenki kaataa ihmisen siinä. Se on ihmeellinen tunne. Siinä ei edes tunne mitään työntöä missään vaiheessa, kun jo yht'äkkiä kaatuu. Olen kokenut tämän. Ennen, kuin Pirkko koskettaa otsaa voi pyytää häneltä kuiskaten rukouspyynnön ja hän rukoilee sen siinä saman tien. Hyvä ihminen hän on. Typeriä olette mollaajat.[/QUOTE]

Olen käynyt hänen tapahtumassaan ja kyllä mua työnnettiin kädellä otsasta. Tätä voi kokeilla ihan kotona jos on muutama kaveri joka suostuu ottamaan kiinni. Yksi työntää otsasta ja kaksi ottaa kiinni takaa jos kaatuu. Jos olet rentoutuneessa olotilassa "kaatuminen" tapahtuu ihan vaikka ei olisi mistään uskonnosta kyse.
 
"vieraana"
[QUOTE="joku";30201503]Pirkko ei muuten työnnä ketään ihmistä. Hän vain koskettaa ihmisen otsaa hipaisten työntämättä. Pyhähenki kaataa ihmisen siinä. Se on ihmeellinen tunne. Siinä ei edes tunne mitään työntöä missään vaiheessa, kun jo yht'äkkiä kaatuu. Olen kokenut tämän. Ennen, kuin Pirkko koskettaa otsaa voi pyytää häneltä kuiskaten rukouspyynnön ja hän rukoilee sen siinä saman tien. Hyvä ihminen hän on. Typeriä olette mollaajat.[/QUOTE]

Enpä usko että Pyhä henki on häntä käskenyt laittamaan ihmisiltä hyväntekeväisyyteen saadut rahat omaan taskuunsa.
 
so what?
[QUOTE="Pipopää";30201571]Tein vähän hakuja.. eipä mitään imartelevaa juttua ko. henkilöstä!

[/QUOTE]

Itsestäsikö muka löytyy imartelevia juttuja? Eikö muita löydykään kuin pelkästään imartelevia?

Olet sitten vissiin se paljon puhuttu "hyvä ihminen" :D
 
so what?
monissa uskonnoissa on pohjimmiltaan kyse siitä että kerätään hynät köyhiltä uskontokunnan pomoille

aatellaampa vaikka renesanssiajan paaveja
Tai aatellanpa vaikka Suomen tasavaltaa ja poliittista kansanedustuslaitostame ja hallitustamme seä ammattiliittojamme... Kaikki nämä vaan keräävät veroina ja maksuina hynät pois kansalta kuka minkäkin uskon tai ideologian varjolla. Mutta rahamme viedään, työllä ei Suomessa edes aina pärjää saati rikastu.
 
Ttppii
https://m.youtube.com/watch?v=0QK0x-T_ANM

Sanoisinko, että herää huoli mielenterveydestä.
Todennäköisesti narsisti, ihan oikea sellainen, eikä muotidiagnoosi. Varmasti ei näe mitään pahaa siinä, että kääriin omaan pussiin avustukseen tarkoitetut rahat, itsessä kun EI voi olla vikaa.
 
ei muotidiagnoosi
Todennäköisesti narsisti, ihan oikea sellainen, eikä muotidiagnoosi. Varmasti ei näe mitään pahaa siinä, että kääriin omaan pussiin avustukseen tarkoitetut rahat, itsessä kun EI voi olla vikaa.
Eli on siis Alexander Stubbin sukulaislikka?
Ainakin diagnoosi: NARSISMI on sama molemmilla.

Rinne ei aio tuomita Stubbin esiintymistä tikkatauluna - Kotimaa - Turun Sanomat

" Rinne joutui Sdp:n kesäkokouksen päätöstiedotustilaisuudessa kommentoimaan, onko hänestä pääministerin ja hallituksen arvovallalle sopivaa, että pääministeri esiintyy vaikeana aikana shortsit jalassa ihmistikkatauluna Duudson-huvipuistossa. "

Nolo, sairas ihminen tämä Stubbelokin :(
 

Yhteistyössä