Ei jumankauta, taas tosta e-laskusta!!

  • Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
ei ymmärrä
Siis olen varmastikin jo pain in the ass kaikille, mutta missä on sitten lista että mitkä firmat laskuttavat KULUTTAJAA, kun tuosta citymarket-aloituksesta selvisi että ilmeisesti laskuttaa vain tavarantoimittajaa e-laskulla. Mistä minä voin sitten tietää kenelle lähetän e-laskupyynnön verkkopankista, jos en tiedä varmasti että laskuttaako ne edes kuluttajaa, vaan vain jotakin tavarantoimittajaa ym.? Voi hemmetti sentään..
 
Aet
No siinä vaiheessa, kun maksat eka laskun, niin verkkopankki kyllä ainakin OP:ssa ilmoittaa, että tältä toimittajalta voit tilata e-laskun. Ja se tapahtuu ihan sillä samalla pankki-istunnolla.
 
ei ymmärrä
No siinä vaiheessa, kun maksat eka laskun, niin verkkopankki kyllä ainakin OP:ssa ilmoittaa, että tältä toimittajalta voit tilata e-laskun. Ja se tapahtuu ihan sillä samalla pankki-istunnolla.
Ai, se menee niin. Minä kun luulin että mun pitää siitä helvetin pitkästä listasta valita keiltä haluan e-laskun tulevaisuudessa. Eli siis toisinsanottuna, mulla pitää eka olla joku lasku joltakin ennenkuin voin pyytää siltä sitä e-laskua,että saan selville onko sillä ees e.lasku käytössään?
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;30201551:
Ai, se menee niin. Minä kun luulin että mun pitää siitä helvetin pitkästä listasta valita keiltä haluan e-laskun tulevaisuudessa. Eli siis toisinsanottuna, mulla pitää eka olla joku lasku joltakin ennenkuin voin pyytää siltä sitä e-laskua,että saan selville onko sillä ees e.lasku käytössään?
Voi sen ennakkoonkin tehdä, mutta helpoimmalla pääsee kun tekee aina laskunmaksun yhteydessä.
 
"voi elämä"
Ei kai yritykset laskuta kuluttajia e-laskulla. Yleensä maksu tapahtuu joko verkkopankissa, luottokortilla tai muulla tavalla. Onko sinulle jotenkin erittäin tärkeää saada e-lasku. Miksi muut laskutustavat eivät kelpaa???
 

Yhteistyössä