Ihana tytön huone!!

  • Viestiketjun aloittaja tyttötulossa
  • Ensimmäinen viesti
ne kasvaa hei
Sitten kun ne kasvaa ja kasvaa niitten huoneet on vähemmän ihania!! Mua niin vituttaa kun kaikki kamat on molempien huoneessa pitkin lattioita aina vaan. Tää on ihan sairasta ja tätä samaa paskaa mä olen kestänyt 20 vuotta!!!
 
....
Inhoon tota maitokahvin väriä seinissä, sitä on jo kateltu 10 joka ikisessä sisustuslehdessä ja blogissa. Luulis muitakin värejä löytyvän. Limenvihreä on toinen inhokki.
 
minnee
On kyllä lempeä tunnelma lapsen huoneessa. :) Musta tuo sänky on hyvännäköinen. Ja nuo maalatutu kaapinovet ovat kans veikeät. Itse tykkään hieman raikkaammista väreistä, eikä tuo Ikea-HM-bulkkisisustuskama vetoa. Mutta voin kuvitella, ettei huoneen asukilla ole todellakaan valitettavaa huoneestaan - ja sehän on tärkeintä. :D

Tää vähän särähti silmään:"Kirjoista en pidä ollenkaan, kun ne on näin esillä. Mieluiten laittaisin ne kaapinoven taakse." Siinä vaiheessa on nääs mun mielestä menty vähän persaus edellä puuhun, jos kirjat tuntuvat pilaavan hienon sisustuksen. :D
 
ootkovarma
Ootko ihan varma, että teille tulee tyttö? Ei varmaan kannata ihan heti vaaleanpunaiseksi seiniä maalata. Eikä se vauva nyt heti omaan huoneeseen siirrykään, vai? Onhan sulla vielä aikaa miettiä sisustusta :) Ihan kiva tuo huone, lapsi varmaan viihtyy. Itse en ihan noin vaaleanpunaiseksi laittaisi vaan mielummin beige tms.
 

Yhteistyössä