Etä-äitejä?

  • Viestiketjun aloittaja "Etänä"
  • Ensimmäinen viesti
"Etänä"
Onko täällä muita etä-äitejä? Miten kaukana lapset asuu ja miten usein näette ja miten kaikki muu hoituu?

Ex-miehen kanssa erottiin 3½v sitten ja asuimmen. 7km päässä toisistamme. Lapset oli kirjoilla mun luona, mutta periaatteessa viikko-viikko (valitettavasti isäviikolla isä joutui kuskaamaan lapset kouluun mun asunnon viereen...) ja nyt tässä 2kk sitten minä muutin omaan pieneen kaksioon ja lapset isänsä kanssa kivaan 4h+k naapuripaikkakunnalle. Välimatkaa n. 10km. Lapset olleet kerran mun luona yötä (tilaa noukasti 4 ihmiselle) mutta joka päivä tulee whatsapp viestiä ja puhelua ja käydään jäätelöllä ja syömässä ja nähdään :)

Liian usein törmään kauhisteluun "kuinka voit jättää sun lapset!?" . En minä niitä ole jättänyt <3 ;) Paras järjestely ikinä. Kaikki jo koulussa ja tykkäävät asua isänsä kanssa eikä ole katkeria minulle! Se on pääasia.

Miten muilla?
 
kgjfj
Harva edes tietää että olen etä-äiti. Olen silti päivittäin lapsen kanssa. Ja tosiaan jos jollakulla on mielipide, puhukoot sitten selän takana, ei se muuta sitä että tämä sopii miehelle, lapselle ja mulle.
 

Yhteistyössä