Kuinka usein käytätte pikkuhousunsuojia ja minkä takia?

  • Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti
Mie..
En koskaan pikkuhousunsuojia, eikä ole valkovuotao eikä menkkoja. Sen sijaan virtsankarkailua hiuman joka päivä joten ohuita siteitä käytän. Eivät haudo, päinvastoin pinta pysyy kuivana. Sen sijaan kosteissa pikkuhousuissa ikävä olla.
 
Blue
Niin hautoo ja olen ajatellut samaa käytäntöä kuin Blue, mutta eikö tunnu siltä, että pitää olla koko ajan kuivaamassa reisiä? Hametta ja mekkoja käytän. Farkuissa sitten onkin tupla haudotus.
Mä oon ollut jo vuosia käyttämättä mitään ja mitään ei todellakaan valu pitkin reisiä, ei edes ovulaatiopäivinä. Mitään häiriöitä, tulehduksia tai vuotoja ei ole ollut pitkiin aikoihin. Kostun vain silloin kun on tarkoitus.
 
iu
Kyllä mulla ovisaikaan hölähtelee sellaisia hyytelöitä, ettei tulis kuuloonkaan mennä pelkillä pikkareilla (saati ilman housuja!) Ja ei, ei oo mullakaan mitään tulehduksia tai muuta häikkää, ihan on vain ominaisuus. Olemme yksilöitä tässäKIN suhteessa, joten kaipa jokainen taaplaa niillä keinon, jotka ovat omaan elämään sopivia.
 
xcv
Joka päivä, valkovuodon vuoksi, inhoan sitä tunnetta kulkea kosteissa pikkareissa. Eikä johdu mullakaan mistään tulehduksista tms, sama juttu ollut murrosiästä lähtien, tosin silloin valkovuoto oli runsaampaa kuin nykyisin.
 

Yhteistyössä