Voi mitä myötähäpeää tuo Pipsan matka Norjaan

  • Viestiketjun aloittaja "xxxx"
  • Ensimmäinen viesti
"xxxx"
Värikäs Elämäni: Norjan reissu - 16.8.2014 - Päivä 5 - Karlstad

Eihän tuossa matkassa ole mitään järkeä. Katsellaan maisemia auton kyydistä. Käydään huoltoasemilla. Yöt on sentään oltu hotellissa. Muutenkin tuollaiset joka päivästä oma postauksensa, on ihan tyhmä! Pipsa se osaa blogin nostatuksen. Sitten on nimenomaan käynyt jossain turistirysässä. Olisi mennyt muihin vuonohin, ovat yhtä upeita ja niidenkin kylät tarvitsevat ansioita. Nyt sitten Pipsa ei julkaise mitään negakommenttia, kokeiltu on!
 
MinäTäälläKukaSiellä
Mun mielestä tuo reissu vaikutti kivalta. Pari uusinta selasin läpi. Upeita kuviakin oli ottanut. Mä en ymmärrä miksi jotkut ivaavat tuota bloggaajaa kokoajan? Mitä ne saa siitä, paitsi jotain ylemmyydentuntoa? Se kyllä kertoo enemmän kommentoijasta kuin bloggaajasta.
 
"nönnö"
Alkuperäinen kirjoittaja kipiää tekee ees kahtoa;30207218:
ootko nähnyt kyseisen bloginpitäjän jalat? en yhtään ihmettele että istuu enemmin autonkyydissä kuin kävelee..
ai, kyllä se mulle ainakin vastasi olleensa vaeltamassakin.
 
"akka"
Pipsa saa reissata ihan millain hän itse tykkää ja Pipsa on ihanan pirtsakka ja elää täyttä elämää, juuri niinkuin hän itse haluaa. Sekös jotakuta ottaa päähän. Kumma että kun noin suurta myötähäpeää tuntee Pipsan puolesta niin silti on ihan pakko ollut jumittua sen blogin jatkuvaan kyttäämiseen ja vielä kommentoimiseen. Kummallahan teistä kahdesta on se tylsä elämä ja kumman puolesta sitä myötähäpeää koetaankaan?
 
Blue
[QUOTE="akka";30207231]Pipsa saa reissata ihan millain hän itse tykkää ja Pipsa on ihanan pirtsakka ja elää täyttä elämää, juuri niinkuin hän itse haluaa. Sekös jotakuta ottaa päähän. Kumma että kun noin suurta myötähäpeää tuntee Pipsan puolesta niin silti on ihan pakko ollut jumittua sen blogin jatkuvaan kyttäämiseen ja vielä kommentoimiseen. Kummallahan teistä kahdesta on se tylsä elämä ja kumman puolesta sitä myötähäpeää koetaankaan?[/QUOTE]

Juuh, mä ymmärrän että joskus tuntee toisen puolesta myötähäpeää, ja ymmärrän vielä senkin jos siitä mainitsee esim. kotona jollekin jos sen asian haluaa jakaa.

Mutta ei mulle tulisi mieleenkään uhrata siihen niin paljoa aikaa että

a) kyttäisin ja lukisin asiat moneen kertaan (kyllä yksi silmäys riittäisi siihen että toteaa että nyt riittää)

b) tekisin siitä aloituksen palstalle

c) yrittäisin tuoda negatiivisen mielipiteeni kirjoittajalle esille

Ja se mitä EN IKINÄ tekisi on:

kirjoittaisin palstalle että yritin kyllä mollata mutta se ei onnistunut ja sekös mua harmittaa....

Oikeasti ap!!!! :O :LOL:
 
"Heh"
Piti aivan uteliaisuudesta käyä kattoos kuka tuo Pipsa on :)

En vaan ymmärrä mikä tuossa ärsyttää? Kivoja kuvia jne.. Yleensä noilla reissuilla tulee paljon autossakin oltua, kuvat ei kyllä näytä ikkunasta otetuilta? Pitäs olla hyvä linssi jo silloin jos onnistuu tai todella hyvä kuvaaja. Nuo vaikutti ulkona otetuilta.

Vaikka itse olen hoikanpuoleinen niin luultavasti ap on joku kuivakka, kärttyli jolle muiden elämästä nauttiminen on ärsyttävää? ;)
 
prkl
Melko idiootti olet kun tuhlaat aikaasi lukien blogia, josta et pidä, ja vielä idiootimmaksi muutut kun postailet tällaisen ääliömäisen aloituksen tälle palstalle. Täysääliö olet, kun ajattelet että muiden pitäisi matkailla siten kuin sinä haluat.

Mulla on sulle oiva matkailuvinkki: suksi v... :wave:
 
vieras***
Alkuperäinen kirjoittaja kipiää tekee ees kahtoa;30207218:
ootko nähnyt kyseisen bloginpitäjän jalat? en yhtään ihmettele että istuu enemmin autonkyydissä kuin kävelee..
Minua kanssa hirvittää tuon nuoren naisen lihavuus. Sanokoot kuka mitä hyvänsä ja olkoot kuinka positiivinen luonne tahansa.

Pipsan on ihan pakko ajatella jossain vaiheessa terveyttään.

Enkä sano tätä ilkeilläkseni.
 

Yhteistyössä