Saatteko helposti yhden yön suhteen?

  • Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"Nainen"
Jos päätätte/olette päättäneet hankkia yhden yön suhteen, millä todennäköisyydellä tämä on onnistunut? Itse olen löytänyt kumppanin aina, vaikkei päätöksentekohetkellä ketään ole vielä tiedossa ollutkaan. Baarista helppo hakea.
 
Mies....
[QUOTE="Nainen";30217899]Jos päätätte/olette päättäneet hankkia yhden yön suhteen, millä todennäköisyydellä tämä on onnistunut? Itse olen löytänyt kumppanin aina, vaikkei päätöksentekohetkellä ketään ole vielä tiedossa ollutkaan. Baarista helppo hakea.[/QUOTE]

15 vuotta baareja enemmän ja vähemmän säännöllisesti kolunneena ja aina pillua etsien sanoisin osumatarkkuudeksi n. promillen. Eli tuhatta käyntiä kohden saa kerran pesää.
 
naisvieras
En todellakaan. Tosin en edes haluaisi, enkä näinollen mitään seuraa edes hae. Varmaan johtuu lihavuudesta ettei kukaan huoli. (166 cm / 110 kg eli en sentään ole ihan maailman lihavin ihminen -tasoa)
 
Pessimisti
Nainen kysyy random vastaantulijoilta haluaisivatko nämä harrastaa seksiä hänen kanssaan. Otannasta noin 100% suostuu.

[video=youtube;C2I28b_PxKU]https://www.youtube.com/watch?v=C2I28b_PxKU[/video]
 
Pessimisti
Mies kysyy 200 random vastaantulijalta haluaisivatko nämä harrastaa seksiä hänen kanssaan. Otannasta 2 suostuu, mutta toinen haluaa maksun, joten käytännössä vain 0,5%.

[video=youtube;Ira9A7wSW3M]https://www.youtube.com/watch?v=Ira9A7wSW3M[/video]
 
ufutsjy
No joo, mut en kyllä etukäteen päätä että tänään otan jonkun miehen. Tai, no, tietysti sitä joskus on sellainen fiilis, että olis kiva kun kävis flaksi. Mutta oon niin kranttu, että flaksin käyminen tarkoittaa sitä, että tapais jonkun jonka kanssa haluaisi harrastaa seksiä. Ei se aina seksiksi ylly, etenkään nykyään kun ihmiset ympärillä itseni mukaanlukien alkavat olla jo vähän henkisesti kypsempiä. Monesti oonkin ihan tyytyväinen flirttiin, huomioon ja imarteluun. Voihan esim. olla, että toinen onkin vaikka varattu. Ei mulla ole mitään hinkua ruveta siinä sitten sotkemaan, sellainen sähköinen ilma riittää ihan hyvin. Ehkä känniseksikin on jo vähän nähty.

Nyt oon kyllä ekaa kertaa sellaisessa tilanteessa, että en edes halua hypätä sänkyyn ihastukseni kanssa, tai siis että se ei ole päämääräänä näissä vaivalla järjestellyissä ''sattumalta'' törmäämisissä. Meen niin pyörälle päästäni jo vaan pelkästä juttelemisesta ja tutustumisesta ja siitä huomioon ottamisesta. Tietysti haluan seksiä hänen kanssaan, mutta ah, tääkin on mahtavaa. Ja tätähän voi pitkittää vaikka 10 vuotta, nauttia vaan siitä kipinästä, vaikkei lopulta muuten natsauskaan. paneskelua ei yleensä oikein voi.
 
"onde"
Todellisuus näkyy hyvin noissa videoissa. Nainen saa seksiä aina kun haluaa. Käytännössä jokainen vastaantuleva mies suostuu riippumatta elämäntilanteestaan. Jos nainen olisi vain tavallisen näköinen, eikä tuollainen kuin videossa, miehistä suostuisi silti yli 90%. Naisilta kysyttäessä suostujia voi olla ehkä 1 sadasta.
 
Kai mä aika helposti.

Kerran oon tollasta hommaa kokeillut ajatuksella "kuka on baarin komein mies, otan sen" ja se meni niin, että jo ennen viittä aamulla olin omassa kodissani (menin puolen yön jälkeen yökerhoon ja sieltä nopeesti sen random komistuksen luo käymään).
 

Yhteistyössä