Mihin on kadonnu vakkari porukaa?

  • Viestiketjun aloittaja mmastelen
  • Ensimmäinen viesti
Tuskinpa mihinkään yhteen kohteeseen ovat poistuneet. Eiköhän useimmilla tule mitta täyteen ihan vaan tätä samaa sonnanpyöritystä.

Irti pääsee, kun vaan jättää sivun avaamatta. Ilman on helppo olla. Itse olin/olen enemmän poissa kuin täällä, en tiedä miksi avasinkaan taas tämän lokakaivon.
 
Ei sitä vaan aina jaksa. Muualta löytyy mielenkiintoisempaa juttuseuraa. Tai sit on ihan oikeaakin tekemistä. Kiva tulla aina välillä moikkaamaan tännekin, mutta ei enää päivittäin tai edes viikottain.
 
Blue
Tuskinpa mihinkään yhteen kohteeseen ovat poistuneet. Eiköhän useimmilla tule mitta täyteen ihan vaan tätä samaa sonnanpyöritystä.

Irti pääsee, kun vaan jättää sivun avaamatta. Ilman on helppo olla. Itse olin/olen enemmän poissa kuin täällä, en tiedä miksi avasinkaan taas tämän lokakaivon.
Näin. Täällä on muutama tosi hyvä juttu mikä saa mut täällä käymään. Mutta nyt on niin miinuksella tämä palsta että saakoon haistaa pitkän paskan, tai itse asiassa yksi tyyppi saakoon haistaa pitkän paskan.
 
Mä jätän tän touhun kyllä joksi aikaa. Keskustelut joihin tekisi mieli ottaa osaa on pilattu kilometrin pituisilla liipadaapa kirjoituksilla. Palsta on menettänyt sellaisen letkeän otteen asioihin, liian vakavaa.
 

Yhteistyössä