Kirpeän hajuinen valkovuoto?!

  • Viestiketjun aloittaja "mievain"
  • Ensimmäinen viesti
"mievain"
Viikko sitten loppui flagyl comp kuuri, ja hiivakin oli päällä. Hiivan oireet helpottivat kun rasvasin daktacortilla. Nyt olen huomannut valkovuodon haisevan vähän kirpeälle..?? Onko hiiva vielä, vai joku tulehdus taas? neuvolalääkäri ensi viikolla, voinkohan odottaa sinne asti..?
 
"mievain"
No valkovuoto on koostumukseltaan samaa kun aikaisemminkin, ihan venyvää ja kellertävää.. Eniten tuo haju ihmetyttää :$ Kun paperilla pyyhkäisen, niin sillon ei iske niin pahasti nenään, mutta kun sormin tongin valkovuotoköntin niin se taas haisee :O
 
"mievain"
Sain reseptin Flagyl Compiin. Käyttäisinkö tuota nyt, vai odotanko ensi viikon lääkäriin? Sieltä saisi varmaa tarkemman diagnoosin, nyt vain juttelin lääkärin kanssa puhelimessa.
 
"mievain"
Itellä oli kerran samalta kuulostava vaiva. Tympee ja kirpee haju. Hain apteekista lääkkeet ja sillä ohi. Itse diagnosoin tuolloin.
Mitä lääkkeitä käytit? Itse juuri pähkäilen tämän flagylin compin kanssa. Kun ei mututuntumalla viittisi näin raskaana tunkea alapäähän lääkkeitä jatkuvalla syötöllä :/ Mutta sitten kun lääkäri on vasta ensi viikolla, niin ehtiikö mahdollinen tulehdus tehdä hallaa kohdunsuulla? Vaikeaa..
 
endis
[QUOTE="mievain";30221178]Mitä lääkkeitä käytit? Itse juuri pähkäilen tämän flagylin compin kanssa. Kun ei mututuntumalla viittisi näin raskaana tunkea alapäähän lääkkeitä jatkuvalla syötöllä :/ Mutta sitten kun lääkäri on vasta ensi viikolla, niin ehtiikö mahdollinen tulehdus tehdä hallaa kohdunsuulla? Vaikeaa..[/QUOTE]

Raskaana?

"Raskaus ja imetys

Lääkkeen käyttöä raskauden alkupuolella vältetään. Metronidatsolia kulkeutuu jonkin verran myös äidinmaitoon, joten lääkkeen käyttöä imetyksen aikana on vältettävä."

... katso AINA ENNEN lääkkeen käyttöä mitkä ovat riskit!
 
"mievain"
Raskaana?

"Raskaus ja imetys

Lääkkeen käyttöä raskauden alkupuolella vältetään. Metronidatsolia kulkeutuu jonkin verran myös äidinmaitoon, joten lääkkeen käyttöä imetyksen aikana on vältettävä."

... katso AINA ENNEN lääkkeen käyttöä mitkä ovat riskit!
Olen kyllä tietoinen tuosta. Olen viikolla 20. Mutta kuitenkin, eihän sitä mielellään missään vaiheessa käytä mitään lääkkeitä.. Ehkä odotan ensi viikon neuvolaan, varmuuden vuoksi
 

Yhteistyössä