Paljonko tuo lisähintaa allinclusive?

  • Viestiketjun aloittaja lämpöön
  • Ensimmäinen viesti
lämpöön
Paljonko yleensä maksaa jos ottaa hotelliin lisämaksusta allinclusiven?
Selailen eri matkanjärjestäjien äkkilähtöjä ja joissain hotelleissa on mahdollisuus ottaa tuo lisämaksusta, mutta missään ei lue paljonko se kustantaa. Osaisiko joku antaa arvioita? Kreetalta olen matkoja katsellut :)
 
-75
Mitä mä nyt olen reissuja katsellut niin aina olen sen allinclusive hinnan sieltä löytänyt, aurinkomatkat, Finnmatkat, tjäreborg. Mutta siis viikon matkalla aikuiselta se on 150-200€, lapsilta puoleen hintaan yleensä, jossain lapset (alle 13v?) ilmaisia jos aikuisilla allinclusive.
 
vieras..
All Inclusive maksaa teille paljon, mutta ei vain rahallisesti. Se nimittäin sitoo teidät syömään jokaisen aterian hotellin baarissa. Se sitoo teidät juomaan ne mohitot jonkun eksoottisen rantabaarin sijasta siellä hotellin altaalla. Ei oikein kauas edes viitsi mennä, kun kohta alkaa taas joku välipala ja tulitanssishow...

Tai no jos haluaa pakettimatkojen PAKETTImatkan, niin mikäs siinä. Mutta köyhää...
 
tykättiin
Mut eihän niit kaikkia pakko oo syödä siellä. Me ainakin onnistuttiin hyvin retkillä käymään lähes joka päivä ja silti saatiin tarpeeksi syötyä vaikkei joka aterialla ja välipalalla oltu. Must ihan ehdoton lasten kanssa, ei tarvii koko aikaa olla antamassa rahaa juomaan ja rahaa jäätelön ja rahaa siihen ja rahaa tähän.otettiin nytkin ens talveksi kun reissu varattiin.
 
Hotellivartija
All Inclusive maksaa teille paljon, mutta ei vain rahallisesti. Se nimittäin sitoo teidät syömään jokaisen aterian hotellin baarissa. Se sitoo teidät juomaan ne mohitot jonkun eksoottisen rantabaarin sijasta siellä hotellin altaalla. Ei oikein kauas edes viitsi mennä, kun kohta alkaa taas joku välipala ja tulitanssishow...

Tai no jos haluaa pakettimatkojen PAKETTImatkan, niin mikäs siinä. Mutta köyhää...
Meillä on tosiaan aikalailla työtä, kun "All Incusive"- asiakkaat yrittävät pitkin päivää livistää hotellista ulos syömään. Kerrankin yksi mamma yritti juosten päästä vastapäisen baarin terassille juomaan mohitoa. Saatiin onneksi takaisin kotipesään ilman käsirautoja. Jos kerran -AI- on ostettu, niin ulos ei ole asiaa.
 
vieras..
Meillä on tosiaan aikalailla työtä, kun "All Incusive"- asiakkaat yrittävät pitkin päivää livistää hotellista ulos syömään. Kerrankin yksi mamma yritti juosten päästä vastapäisen baarin terassille juomaan mohitoa. Saatiin onneksi takaisin kotipesään ilman käsirautoja. Jos kerran -AI- on ostettu, niin ulos ei ole asiaa.
Eikun te varmaan potkitte niitä pihalle. Kerran maksettu, se on maksettu. Kun kerran on jotain maksanut, niin pokat haluu pitää siitä kiinni. Pitää oikein maanitella, että menkää nyt tuonne syömään rahalla, että vaikka tää on "ilmainen" ja toki tosi hyvä, mutta te tarvitte elämyksiä... niin... elämyksiä... "ette maksa tuplasti, ku tää vaan on tälleen".
 

Yhteistyössä