Itsekkäät kaverit kyllästyttää

  • Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"kyllästynyt"
Yksi kaveripariskunta on tosi itsekäs ja alkaa jo kyllästyttää heidän touhu. He on aina tulossa meille kylään ja ehdottavat ihan pokalla, että grillataan, syödään jne. Kyllähän se sopis, jos edes joskus pääsis vastavierailulle, mutta kun tässä on niin, että heille on sopinut tämä vaan kerran, meillä ovat olleet monen monta kertaa grillaamassa ja syömässä. ja kun eivät ihan pieniruokaisia ole, viimeksikin oli pihvit, salaatit, grillijuustot ja vielä sen jälkeen molemmat veti 3 makkaraa ja jälkkärit, viiniä, konjakkia jne jne!!! Mutta sitten eivät meille tule, kun tiedossa ei ole ruokabileita vaan sanomme, että nyt olis vaan kahvittelua. Esim. vauvaamme eivät tulleet katsomaan, kun tiesivät, että vain pullakahvit tarjolla. Kuinka moni järkkää vastasyntyneen kanssa jotkut ruokabileet kysyn vaan??? Eivät ole siis mitenkään muistaneet vauvamme ja tämä on aika epäkohteliasta minusta. Itse voisin skipata koko porukan kuuseen, mutta mieheni haluaa pitää yhteyksiä. Miten itse toimisitte.
 
endis
[QUOTE="kyllästynyt";30220665]Yksi kaveripariskunta on tosi itsekäs ja alkaa jo kyllästyttää heidän touhu. He on aina tulossa meille kylään ja ehdottavat ihan pokalla, että grillataan, syödään jne. Kyllähän se sopis, jos edes joskus pääsis vastavierailulle, mutta kun tässä on niin, että heille on sopinut tämä vaan kerran, meillä ovat olleet monen monta kertaa grillaamassa ja syömässä. ja kun eivät ihan pieniruokaisia ole, viimeksikin oli pihvit, salaatit, grillijuustot ja vielä sen jälkeen molemmat veti 3 makkaraa ja jälkkärit, viiniä, konjakkia jne jne!!! Mutta sitten eivät meille tule, kun tiedossa ei ole ruokabileita vaan sanomme, että nyt olis vaan kahvittelua. Esim. vauvaamme eivät tulleet katsomaan, kun tiesivät, että vain pullakahvit tarjolla. Kuinka moni järkkää vastasyntyneen kanssa jotkut ruokabileet kysyn vaan??? Eivät ole siis mitenkään muistaneet vauvamme ja tämä on aika epäkohteliasta minusta. Itse voisin skipata koko porukan kuuseen, mutta mieheni haluaa pitää yhteyksiä. Miten itse toimisitte.[/QUOTE]

Tarjotkaa niin pahaa ruokaa, ettei tule toiste. Parasta jos saisivat vielä vatsataudin. Kyseessä on tyypillinen hyväksikäyttäjäporukka. Toinen ääripää on säälillä elävät: valitetaan miten on vähän rahaa, odotetaan aina tuliaisia ja hetaan sääliä, jotta saisi jotain. Samaan aikaan on kuitenkin varaa matkustella, ostaa viimeisimmät pelikoneet ja vehkeet.
 
"seria"
Mun yks kaveri kutsui kerran mut miehineen grillaamaan. Kysyin, että mitä voidaan tuoda, ajattelin siis jotain lisuketta, juomaa kohteliaasti tuoda yhteiseen pöytään. Mun kaveri sanoikin, että tuokaa mitä vaan, mitä haluatte grillata, heillä omat grillattavat. Että näinkin voi siis olla...
 

Yhteistyössä