Vaunut pojalle (kuva)

En tykkää emaljungasta :(. Mulla on kahdesta huonoja kokemuksia. Tyyli myös on sellainen mikä ei käy, ne ovat myös liian painavia ym... Tai ehkä jotain nyt uuttaa voi olla hyvää tullut, en tiedä, mutta en ole ajatellut vielä ko merkkiä ainakaan.
 
Ken guru
Tässä toiset mitä mietin, aika edullisilta vaikuttavat vaan. Mutta toisalta Suomessa kun on kaikki kallista ehkä Saksassa se on perus hp.

Kinderwagen My Junior ®hitreec Kombikinderwagen 3 in 1 Pram Buggy Babyschale WOW | eBay
Itse ottaisin ennemmin nämä. Meillä oli Emmaljungan white leatherettet, nuo tänne linkitetyt. Hyvin toimi, mutta valkoinen on silti vähän epäkäytännöllinen väri. Ja näissä on paremmat pyörät. Pyörät on kuitenkin tosi tärkeä juttu vaikka pyöriikin pääosin kaupungeissa. Turussakin on paljon mukulakivikatuja.

Kaverini tilasi juuri jotkut tuollaiset, ja hyvin toimii. Että itse voisin hyvinkin tilata tuoltakin.
 
Kyllä itselläkin hyviä kokemuksia kun Saksasta tuli ostettua paljon :). Hinnat joskus vaan ovat aika hassuja verrattuna mitä täällä on. Sekä täällä esim. Oz babyssa ei mitää erityistä ole, niin siksi aina tykkään enemmän netistä ostaa.
 
"voi elämä"
Kierrätyskeskuksesta saa kelpo kiesit 10 eurolla! Vittu se piltti ei välitä siitä millasilla kieseillä sitä roudataan. On vajakkien hommaa maksaa kieseistä satoja euroja!
 
[QUOTE="voi elämä";30221101]Kierrätyskeskuksesta saa kelpo kiesit 10 eurolla! Vittu se piltti ei välitä siitä millasilla kieseillä sitä roudataan. On vajakkien hommaa maksaa kieseistä satoja euroja![/QUOTE]

Sun teksti on kuin narkarin suusta :(. Huhhuh...
 

Yhteistyössä