Tytölle verhot! Tiedättekö kivoja?

Haluaisin sisustaa tulevan tyttövauvan huoneen jo valmiiksi ja nyt ois etsinnässä jotkut ihanat verhot. Huone maalataan vaaleanpunaiseksi. =)

Minkäläisiä tyttöjen verhoja teidän tytöillä on?








p.s vain asiallisia vastauksia kiitos.
 
No vähänhän se on vaikeaa tässä maassa, kun verhokankaat ja kankaat ylipäätään ovat niin rumia. Ulkomailta pitäisi hakea. Jos nyt joskus silmiään siristellen hyvällä mielikuvituksella löytäisikin nättiä kangasta, niin se maksaa sitten 200e/m (esim. Designers Guild).

Mutta niin, jos nyt tuohon tilaan pitäisi verhokangasta löytää, niin varmaan ostaisin Linumilta jotain vaaleaa, kitin väristä pellavaa.
 
AP..
Sori, jouduin poistumaan "vähäksi" aikaa.

Ei ole oikein vielä mikään kolahtanut noista ehdotuksista. Jaffa-verhoista en tykkää.

Joo, kyllä mahdollisuus ommella, mutta taidot rajoittuu ala- ja yläsauman ompeluun =)
 
"minäminä"
http://www.jotex.fi/jotex/prinsessa-sivuverhot-2-pakk/454673?N=1z140yxZ1z140yw&Nao=7

http://www.jotex.fi/jotex/uggla-kangas-5-metrin-valmispala/429842?N=1z140yxZ1z140yw&Nao=12

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/lastenhuone/8873622--malli

Mä kyllä maalaisin sen huoneen jollain toisella värillä niin olisi helpompi hommata kivat verhot :)
 
Näinkin voi tehdä
Ihana. Tyttöjen verhot :D

Jokainen tietty tavallaan, mutta lapsi ei ekoina vuosina kauheasti omaa huonetta tarvitse, ja sitten kun tarvitsee, hänellä onkin jo mielipide väreistä itsellään.

Meillä kaksi lasta, vanhempi 3,5, eikä heillä ole minkäänlaista omaa huonetta, huonekaluja tai verhoja, eivätkä kyllä kaipaakaan. Syövät keittiössä, nukkuvat makuuhuoneessa ja leikkivät olohuoneessa. Ylimääräinen huone on vieras/aikuishuone.
 
Vierras
Mä sisustin lasten huoneen alusta alkaen lastenhuoneeksi enkä miksikään vauvanhuoneeksi.
Lisäksi kun alusta asti on ollut selvää että haluan sinne useampia lapsia asumaan niin olen sisustanut sukupuolineutraaleilla väreillä.. Olen siks ihan väärä ihminen vastaamaan tähän mutta laittaisin valkoiset simppelit verhot, ei mitään röyhelö/pitsioksennusta.
 
AP..
Meilläpä onkin jo lapsia ennestään ja iso talo, jossa jokaiselle oma huone. Vauva on tyttö joten miksi en laittaisi hänelle ns. tyttöjen huonetta, varsinkin kun edelliset lapset ovat poikia.

En ole etsimässä röyhelö- tai pitsiverhoja. Enkä kaipaa sepustuksia mistään sukupuolineutraalista kasvatuksesta, tai siitä että kun lapsi on isompi hän osaa itse päättää mitä haluaa.


Hmm.. ehkäpä lähden tästä kangas/verhokaupoille ja mietin maalin vasta sitten sen jälkeen =)
 
tittinen
Meilläpä onkin jo lapsia ennestään ja iso talo, jossa jokaiselle oma huone. Vauva on tyttö joten miksi en laittaisi hänelle ns. tyttöjen huonetta, varsinkin kun edelliset lapset ovat poikia.

En ole etsimässä röyhelö- tai pitsiverhoja. Enkä kaipaa sepustuksia mistään sukupuolineutraalista kasvatuksesta, tai siitä että kun lapsi on isompi hän osaa itse päättää mitä haluaa.


Hmm.. ehkäpä lähden tästä kangas/verhokaupoille ja mietin maalin vasta sitten sen jälkeen =)
voisitko harkita seiniin esim. Vaalean harmaata? Näiden kanssa esim. V. Punaiset verhot, matto ja valkoiset huonekalut?
 

Yhteistyössä