Onko suolasaippua liian raju kasvoille?

  • Viestiketjun aloittaja "Eksynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Eksynyt"
Mietin että onko suolasaippua liian raju siinä mielessä että pesen kasvot pesuvaahdolla ja sitten jätän suolasaippuan vaikuttamaan yön ylitse. Levitän saippuan vedellä vedellä kostutetulla vanutupolla taputellen. Niin mietin että onko se suolasaippua liian "suolainen" ja sen takia vahva että iho ei kestä sitä? Pitäisikö vaihtaa vaikka merisuola+vesi liuokseen..? Haluaisitteko kertoa miten te hoidatte aamu-ja iltapesurutiininne suolan kanssa?
 
"Maisa"
Olen kuullut, että monet käyttävät himalaijansuolasaippuaa (tai juku tuollainen) kasvoille. Itsekkin olen semmoista vähän etsiskellyt ja ajattelin kokeilla, mutta siis kokemusta ei vielä ole :)
 
"Eksynyt"
Itse käytänkin juuri sitä himalajansuolasaippuaa. Tuommoisia löytää esim. Life- ja Ruohonjuuri kaupat + yleensäkin luontaistuotekaupoista ylipäätänsä. Tai netistä ostaa.
 
"Heidi"
Olen pessyt meikit normaalisti illan päätteeksi ja viimestellyt kasvovedellä ja pumpulilla pyyhkimällä. Levitän suolasaippuaa kasvoille kostutettujen sormien avulla ja jätän joskun yön ajaksi vaikuttamaan. Ei ole tullut mitään ongelmia.
 

Yhteistyössä