Naiset! Jos miehellesi ehdotettaisiin seksiä..

  • Viestiketjun aloittaja kysmys
  • Ensimmäinen viesti
jsksjskka
Tosi absurdi kysymys.
En osaa sanoa mitä vastaisi. Todennäköisesti kävelisi ohi sanomatta mitään.

Kadulla seksiä tuntemattomilta ihmisiltä pyytävä nainen, oli kaunis tai ei, omaa varmaan jotain ongelmia.
 
HippuTAR
En tiedä mitä vastais. Tosin toi tilanne ois niin omituinen että varmaankin kieltäytyis. Mutta jos esim. baarissa alkais joku hyvännäköinen nainen kiehnään ym. ja jonku ajan päästä ehdottais seksiä niin varmaankin suostuis.
 
Ei kiitos.
Jotenkin luulen, että tämä olisi munkin miehen vastaus. Tai joku muu hieman hämmentynyt kohtelias vastaus.
EIkä kyllä suostuisi vaikka tapahtuisi baarissa... tai olisi tuttukin nainen. Oikeesti, mun mies on niiin konservatiivisen vanhanaikaisen tylsä. Kauhistuu jo ajatuksestakin, että olisi sivusuhteita tms... Meillä on tuttavapiirissä pari ikävää esimerkkiäkin muistuttamassa miten ohraisesti voi käydä ja kuinka helposti voi elämänsä pilata..
 
Rehellinen vastaus
Korrektisti sanoisin että hän kieltäytyisi.

Mutta eihän noista koskaan tiedä. Olen raskaana 8 kk ja mies ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan, pelkää satuttavansa vauvaa. Kerran kokeiltiin niin oli niin kiimassa ettei 10 sekuntia kestänyt.

Rehellisesti sanottuna en tiedä haksahtaisiko tällaisessa tilanteessa. Ehkä kuitenkin valitsisi vaimon ja lapsen, koska tietää että jos saisin tietää niin se olisi samantien monoa takalistoon.
 
helppojuttu
Ei sillä ole koskaan käteistä mukana ja huorilla ei taida olla mahdollisuutta maksaa kortilla joten taitaa jäädä väliin. Ehkä jatkossa sitten kantaisi käteistä mukana.
 

Yhteistyössä