Lähtisitkö yksin viikon reissuun?

  • Viestiketjun aloittaja "epävarma"
  • Ensimmäinen viesti
"epävarma"
Mulla tilanne että olen jo vuosia haaveillut etelänreissusta, edellisestä aikaa on kauan. Mies ei hirveän innostunut ole lähtemään, sanoo että sitten kun lapset isompia. No lapset 3 kpl on nyt 6-10v, eli mun mielestä jo aika isoja. Mulla on kohta viikon loma, muulla perheellä lomaa ei ole. Ja nyt olen miettinyt että jos ottais äkkilähdön ja lähtis johonkin viikoks. Mies kyllä pärjäis lasten kanssa. Mutta mietin että mitä mä teen viikon yksinäni jossain rantalomalla, osaisiko sitä vaan olla. Irtiottoa arjesta vähän kaipais, mutta...

Oletteko ollut yksin lomalla tai lähtisittekö jos tilaisuus olis? Ja miten ajan saa kulumaan? Tai joku lyhyempi reissu, mutta mihin? Ja uskaltaako sitä ylipäänsä yksin matkustaa?
 
fsss
Olen ollut viikon yksin all incl. Päivittäin kävin kierteleen jossain muuallakin kuin hotellilla ehkä tunnin pari. Tärkeintä oli kuitenkin kun sain nukkua ja lukea kirjoja ihan rauhassa. Lapset oli vielä silloin sen verran pieniä, että joka yö vielä jotain (allergisen kutinaa, jos ei muuta). Ja illallisen jälkeen hotellissa oli ohjelmaa, sen jälkeen huoneeseen lukeen.

Jonnekin retkille olis voinut tietty osallistua, mut jotenkin halusin olla rauhassa, enkä pyrkinyt keskustelemaan kenenkään kanssa.
 
"nasuli"
En ikinä! Tai ainakaan vielä..Mä voisin just pari pvää olla reissussa, mutta en mä itteni kanssa niin hyvin viihdy, joten tarttisin parempaa seuraa ja mieluummin tuttua sellaista..
 
viera.s
En lähtisi. Ensinnäkin siksi, että olishan se vähän tylsää. Toisekseen siksi, että se olisi minusta epäreilua lapsia kohtaan, jotka ei ole vielä kertaakaan etelänlomalle päässeet. Sitä voisin harkita, jos lapsille viitsisi pyytää koulusta lomaa ja lähteä heidän kanssaan. Jos heillä sujuu koulunkäynti ihan ok, eivätkä ole ennen ylimääräisiä lomia pitäneet, niin kai se voisi onnistua.
 
vierass
No rantalomaa jos tekee mieli niin siitä vaan! Mulla kuluu aika rannalla kävellessä ja lukiessa ja tietysti uidessa. Usein voi myös tehdä päivämatkoja lähikyliin tai nähtävyyksiin riippuen vähän siitä minne sen rantaloman otat. Kaupunkilomalla aika vasta kuluukin vauhdilla kun on nähtävää, mutta varmaan lähtisin molemmille yksin jos ei seuraa löytyisi ja mieli tekisi :)
 

Yhteistyössä