Mitä tämä teidän mielestänne on?Piruiluako? ihastusta? työpaikalla tapahtunutta...

  • Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"hämmentynyt"
Olen naimisissa oleva nainen, työpisteeni on asiakaspalvelussa; kassalla(ei kauppa).Työpaikalla on useampia naisia ja miehiä töissä. Työpaikalla on eräs naimisissa oleva mies, joka on alkanut juttelemaan minulle aina ohimennen jotain pientä. Nyt mukaan on tullut pientä muutakin. Yhtenä aamuna yllätti minut ottamalla kevyesti vyötäröltä kiinni ja sanomalla huomenta, joskus hipaisee sormillaan esim kyljestä tai sitten hipaisee selkää.Kehuu välillä miten hiukset ovat erittäin kauniisti yms.


Sanoin yhden kerran näyttäen vasenta nimetöntä että olen varattu, hän sanoi että heitetään sormukset hemmettiin, että mitä me niillä tehdään. Joskus sanonut että sano vaan aika ja paikka. Yhtenä aamuna sanoi että huomenta rakkaani, joskus että koska kilistellään maljat yhdessä, että työkaverit(naiset) varmaan valmistavat meille juomat. Viikonlopun jälkeen on välillä sanonut että miten on ollut ikävä kun ei ole nähnyt minua koko viikonloppuna.Eilen kysyi että jäisinkö ylitöihin? sanoin että kotona on ekaluokkalainen, joka tarvitsee minua. Sanoi että hae hänet ja tule hänen kanssaan. Kertoo välillä miten haluaisi katsella minua koko päivän ja olisi kiva tulla kassalle ja miten voisin antaa hänelle hlökohtaista opetusta.Välillä sanoo yön kuningattareksi ja että miten on taas ollut ikävä. Mies on minua 11v vanhempi.
 
sfus9
Kuten jo kommentoitiin, mies on ällö, mutta niin oot säkin kun oot antanut ton jatkua. Ja aivan varmasti tiedät mistä on kyse, älä esitä tyhmää. Ehkä et saa kotona huomiota mutta ei sitä pidä lähteä hakemaan kodin ulkopuoleltakaan. Selvitä asiat miehesi kanssa ennen kuin alat katsella muualle.
 
Älä hetkahda
Kiinnostunut on varmaan seksuaalisessa mielessä mutta taitaa noita jouheviaan rupatella muillekkin. Ei kukaan oikeasti kiinnostunut sikaile tuollalailla. Veikkaan jotta kyseessä on ns. sonni / pelimies joka tuskin on kumppanilleen uskollinen. Usko pois, ET halua sekaantua vaikka eläimellistä vetovoimaa tuntisitkin nyt
 
"hämmentynyt"
Eilen huusin hänelle että hillitse itsesi ja tänään pääsin vähällä...kysyi vain että tekisinkö hänelle mansikkakakkua niin tulisi käymään. Mietin vaan että mitä mahtaa tapahtua taas viikonlopun jälkeen. Nuo hipaisut sun muut hän osaa tehdä vielä niin ettei työkaverit huomaa mitään.
 
"hämmentynyt"
Alkuperäinen kirjoittaja Älä hetkahda;30224530:
Kiinnostunut on varmaan seksuaalisessa mielessä mutta taitaa noita jouheviaan rupatella muillekkin. Ei kukaan oikeasti kiinnostunut sikaile tuollalailla. Veikkaan jotta kyseessä on ns. sonni / pelimies joka tuskin on kumppanilleen uskollinen. Usko pois, ET halua sekaantua vaikka eläimellistä vetovoimaa tuntisitkin nyt
En todellakaan aio sekaantua, sillä mulla on hyvä rakas aviomies ja hyvä avioliitto. Pelimies hän saattaa hyvinkin olla...olen samaa miettinyt.
 
Miksi.....
Sua ei vissiin haittaa, että varattu mies lirkuttelee ja käpälöi sua, varattua naista. Vai? Jos haittaisi, et varmaan miettisi, onko mies ihastunut vai piruileeko vain. Tai sitten olet jotenkin avuton ja kädetön, tuppisuu ressukka, joka ei osaa asettaa rajoja muille ja jota käytetään hyväksi elämässä.
 
"hämmentynyt"
Kuten jo kommentoitiin, mies on ällö, mutta niin oot säkin kun oot antanut ton jatkua. Ja aivan varmasti tiedät mistä on kyse, älä esitä tyhmää. Ehkä et saa kotona huomiota mutta ei sitä pidä lähteä hakemaan kodin ulkopuoleltakaan. Selvitä asiat miehesi kanssa ennen kuin alat katsella muualle.
Mä EN TODELLAKAAN HAE HUOMIOTA. Sitä saan kotona omalta rakkaaltani ihan tarpeeksi.Olen myös kertonut miehelleni tästä ja olen sataprosenttisen uskollinen.
 
"hämmentynyt"
Sua ei vissiin haittaa, että varattu mies lirkuttelee ja käpälöi sua, varattua naista. Vai? Jos haittaisi, et varmaan miettisi, onko mies ihastunut vai piruileeko vain. Tai sitten olet jotenkin avuton ja kädetön, tuppisuu ressukka, joka ei osaa asettaa rajoja muille ja jota käytetään hyväksi elämässä.
Kyllä se haittaa ja siksi olen kotonakin tästä puhunut.En ole myöskään tuppisuu, ressukka tai mitään muutakaan.Eikä mua käytetä hyväksi. Olen hämmentynyt siksi että olen tottunut siihen että kun sanon ja teen selväksi olevani varattu niin se menee perille.
 
"hämmentynyt"
Alkuperäinen kirjoittaja ällöpakkaus;30224601:
Miksi sitten suot koko ällötykselle ajatustakaan vapaa-aikanasi ja tuumit, onko ihastunut?
Siksi että olen stressaantunut asiasta...ehkä sitä on vaikea ymmärtää, mutta mä nyt stressaan niin monista muistakin asioista kun olen luonteeltani sellainen
 
ällöpakkaus
[QUOTE="hämmentynyt";30224623]Siksi että olen stressaantunut asiasta...ehkä sitä on vaikea ymmärtää, mutta mä nyt stressaan niin monista muistakin asioista kun olen luonteeltani sellainen[/QUOTE]

Tuo on juuri sitä vallan antamista ja sitä, että sinua hyväksikäytetään.
 
Miksi.....
No jos miehen käytös ei sua miellytä, otat yhteyttä pomoon ja keskustelet hänen kanssaan asiasta. Pomo puhuu sitten miehen kanssa ja pyytää häntä muuttamaan käytöstään. Tuo on nimittäin seksuaalista häirintää. Eikä sillä ole väliä, onko miehen motiivina ihastuminen, piruilu tai vitsailu, tuollainen ei vain ole sallittua. Piste.
 
"sipsi"
No voihan. Minä sanoisin ystävällisesti, mutta napakasti, että eiköhän lopeteta tällainen homma ihan tähän paikkaan. Että enää ei mene huumorin piikkiin. Sanoisin vielä, että työkaverina olet ihan ok, mutta tätä menoa menee kohta työkaveruuskin.

Jos et halua tuollaisen jatkuvan, pitää asialle varmaan tehdä jotain. Ja jos tuo ei auta, ottaisin minäkin esimieheen yhteyttä.
 
sjofs
Kyllähän sua se huomio imartelee tai tosiaan oot liian kiltti/kädetön/hyväksikäytettävissä kun vaan vatvot asiaa täällä etkä laita hänen käytökselleen stoppia. Sinuna nyt tutkailisin hieman miksi reagoit kuten reagoit.
 
"Harmaa"
Olemalla ystävällinen, välinpitämätön tai muuten vain neutraali antaa varmaan uutta toivoa vain tuon ällötyksen yritykselle. Lopulta, kun teet asian kunnolla selväksi tälle kuvotukselle, niin hän kääntyykin sinua vastaan. Ole silloin valmiina pitämään puolesi tai sitten sua stressaa vielä pahemmin. Tiputa hyvä ihminen tuo mmies jo pian maan pinnalle, jos todella olet ärsyyntynyt noista huomioista. Ei ole ollenkaan soveliasta käytöstä työkaverilta.
 
jokuv
Komppaan sipsiä.

Joskus nuorempana oli lievempää itsellä. Yksi mies kertoi välillä kaksimielisiä vitsejä mulle ja hiukan mulle vihjaillen. En mä osannut kuin kuunnella, vaikka en tykännyt niistä. Joku työkaveri sanoi, että kyllä miehelle voi sanoa suoraankin, ettei tykkää tuollaisista vitseistä. Nyt varmasti osaisin jo takaisin sanoa, mutta silloin sitä vain sieti, kun mies kävi satunnaisesti omalla työpaikalla ja se homma rajoittui vain ällöttäviin vitseihin. Ja kun se mies oli muuten ihan mukava (työkaverina), kun vain ne tyhmät vitsit ja vihjailun olisi jättänyt tekemättä.

Mutta jos ei mitään sano, mies voi kuvitella, että sun mielestä hänen käyttäytymisensä on ok. Jos ei usko suoraan sanomista, sitten pomon puheille.
 

Yhteistyössä