Mistähän vois johtua kauhea kipu jaloissa?

Nilkat siis tosi kipeänä, polvet ja siitä väliltä kans enempi tai vähempi juilii.
Ei tunnu auttavan oikein mikään, pahenee vaan ja tolle toiselle nilkalle ei välillä voi oikein edes varata.

Venyttelen tosi paljon ja muutenkin pidän vartalon vetreänä, eli ei pitäisi mitään jumejakaan olla.
Ihan vaan näin maatessakin jotain kipua sääressä säteilee.

Mitähän toi vois olla?
 
"sipsi"
En osaa vastata.

Mutta pari pv mullakin on nilkat olleet ihan sairaan kipeänä. Liikkeelle lähtiessä välillä tekisi ihan mieli huutaa. Yhtään en osaa yhdistää mihinkään kivun aiheuttajaan, paitsi sään viilenemistä/ kosteutta olen ajatellut.

Paranemisia!
 
no jos
Nilkat siis tosi kipeänä, polvet ja siitä väliltä kans enempi tai vähempi juilii.
Ei tunnu auttavan oikein mikään, pahenee vaan ja tolle toiselle nilkalle ei välillä voi oikein edes varata.

Venyttelen tosi paljon ja muutenkin pidän vartalon vetreänä, eli ei pitäisi mitään jumejakaan olla.
Ihan vaan näin maatessakin jotain kipua sääressä säteilee.

Mitähän toi vois olla?
Yksi neuvo noihin polviin; tee poika, pojasta polvi paranee(ees toinen)
 
fdfsdf
Kauanko on nyt kestänyt ja onko mitään muita oireita?

esim. silmien ja suun kuivuutta
väsymystä
madaltunut hemoglobiini
selkäkipua
ihopsoriasista
kynsisientä
hiustenlähtöä
kuumeilua
suun haavaumia
suun kuivuutta
kyynärpääkipua
unihäiriöitä
kivun pahenemista saunan jälkeen
keliakiaa
onko sinulla kilpirauhasen vajaatoimintaa
onko ollut klamydiaa tai salmonellaa
parvorokkoa
maksatulehdus
hiv-infektio

Nämä kaikki on ihan oleellisia kysymyksiä.
 
endis
Kyllä voi johtua säästä. :) En tosin tiedä mihin se perustuu. Minulla on vähän samantapaista, mutta itselläni pahimpia on nivelet, mm polvet. Jalat ja kädet ovat muuttuneet kipeiksi ja jäykiksi kylmenemisen myötä. Helteellä ei juuri kipuja ollut.
Usein sääherkät ovat ns. aistiyliherkkiä, kuten minäkin. Tiedän ukkosen tulevan tunteja ennen kuin alkaa ukostaa ja sään vaihtelut tuntuvat aina kropassa (olen tavallaan ilmapuntari, homekoira ja huumekoira ihmisen ruumiissa).

Nivelkivut voivat hyvinkin johtua alkavasta virustaudista tai minun kohdallani esim. selkä kipeytyy jos makaa liian pitkään. Tämä johtuu siitä, että välilevyt yms nesteytyy levossa.
 

Yhteistyössä