Miksi maahanmuuttajaperheen pitää hankkia uudet rattaat sosiaalituella?

  • Viestiketjun aloittaja hähähä
  • Ensimmäinen viesti
hähähä
Kansanedustajan kommentti kuohuttaa: ”Miksi maahanmuuttajaperheen pit

Kansanedustajan kommentti kuohuttaa: ”Miksi maahanmuuttajaperheen pitää hankkia uudet rattaat sosiaalituella?"

"Espoossa on herännyt viime päivinä ”ihmeellinen keskustelu” lastenrattaista, kuten Espoon kaupungin perhe- ja sosiaalipalveluiden johtaja Marja-Leena Remes asian muotoilee.
Asian nosti julkisuudessa esille kansanedustaja ja espoolainen kaupunginvaltuutettu Pia Kauma. Hän ihmetteli Länsiväylä-lehden haastattelussa perjantaina sitä, miksi maahanmuuttajaperheille pitää hankkia uudet lastenvaunut täydentävällä toimeentulotuella, eli veronmaksajien rahoilla.


Sitä en voi tietää, ketkä näistä maahanmuuttajataustaisista perheistä ovat saaneet sossulta rahaa näihin uusiin vaunuihin. Mutta jotkut ovat ehkä saaneet.


- Ihmiset, jotka ovat itse joutuneet työttömiksi, menettäneet kaiken tai joutuneet ruokajonoihin, ovat soitelleet minulle ja ihmetelleet sitä, miksi maahanmuuttajataustaiset perheet kuljeskelevat designvaunujen kanssa kaduilla. Tämä on herättänyt ihmisissä närkästystä varsinkin, kun köyhyys on lisääntynyt, Kauma selittää.

- Sitä en voi tietää, ketkä näistä maahanmuuttajataustaisista perheistä ovat saaneet sossulta rahaa näihin uusiin vaunuihin. Mutta jotkut ovat ehkä saaneet."

Oikeaa puhetta!!! Sitä paitsi, koska 95 % mamuista on työttömiä ja loput vankilassa, mihin helvettiin ne lastenrattaita tarvitsevat!!! Kantakoot kapiset jälkeläisensä, ei niillä ainakaan kiire töihin ole! Ja jos ei kiinnosta kantaa edes omia lapsia, mikä funktio mokomilla voi olla minkäänlaisessa yhteiskunnassa!

Rakentakoot mamut omat lastenrattaansa vaikka metsän kävyistä, siinä on ihan riittävästi Suomen valtion osallistumista aivan vieraasta valtiosta tulevan pili pali porukan kuviteltujen ongelmien ratkaisujen kustantamiseen.
 
"nuuh"
Kuka näille savimajoista ja kranaatinkuoripesistä tulleille kertoo täällä Suomessa mikä on välttämättömyys? Kun näinhän näitä taulu-tv, lastenvaunu, maastopyörä ja höyrypesukonehankintoja mamuille perustellaan, välttämättömyyksillä? En usko sitä että Somaliasta tullut 9 lapsisen perheen äiti joka on joutunut myymään mummonsa ja pesue syönyt ruohoa viimeiset kolme vuotta osaisi vaatia ionihöyryindikaatoripropellipesutornia?
Miksei se sama välttämättömyys sitten osu kantaväestöön?
 
Ikävä kyllä
Toi on just tuota perus mamu perheellä on uudet kodinkoneet/elektroniikka/kalusteet.. Hyvät laadukkaat kuteet.. Merkki lastenvaunut ym välttämättömät hyödykkeet joista perus Suomalainen keskituloinenkin perhe joutuu haaveilemaan.
 
"Öhöm"
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä kyllä;30226226:
Toi on just tuota perus mamu perheellä on uudet kodinkoneet/elektroniikka/kalusteet.. Hyvät laadukkaat kuteet.. Merkki lastenvaunut ym välttämättömät hyödykkeet joista perus Suomalainen keskituloinenkin perhe joutuu haaveilemaan.
Täh?

Olen itse keskituloinen, ja kyllä mulla on ollut aina varaa just sellaisiin kärreihin tai puhelimeen kuin olen halunnut.

En tosin juo enkä tupakoi enkä shoppaile täyttääkseni tunnetyhjiötä. En siis ole perussuomalainen?
 
Justt
[QUOTE="Öhöm";30226244]Täh?

Olen itse keskituloinen, ja kyllä mulla on ollut aina varaa just sellaisiin kärreihin tai puhelimeen kuin olen halunnut.

En tosin juo enkä tupakoi enkä shoppaile täyttääkseni tunnetyhjiötä. En siis ole perussuomalainen?[/QUOTE]



Aika monet tutut tuntuvat ostelevan noita vähän halvempia rattaita mukuloilleen, melko harva paukuttaa uutena noita 900€ vehkeitä mitä mamuilla on,.
 
"nuuh"
Alkuperäinen kirjoittaja rasvanäppi;30226263:
Ymmärtääkseni niiden uskonto kieltää käytettyjen ostamisen, tai näin mulle joku on selittänyt, voi olla että on hatusta revitty heitto:D
:D juu nää on näitä yhtä hyviä kuin mustalaisten perinteet. Esim se että mustalaisen pitää asua aina kerrostalossa ylimmässä kerroksessa kun perinne vaatii!! :D Mikä perinne? Ykskään mustalainen ei ollu vielä 1970-luvulla kerrostaloa sisältä nähnytkään. Ja nää päänraapija vekkihametyönteijät uskoo kyllä kaiken...
 
Otappa
[QUOTE="nuuh";30226277]:D juu nää on näitä yhtä hyviä kuin mustalaisten perinteet. Esim se että mustalaisen pitää asua aina kerrostalossa ylimmässä kerroksessa kun perinne vaatii!! :D Mikä perinne? Ykskään mustalainen ei ollu vielä 1970-luvulla kerrostaloa sisältä nähnytkään. Ja nää päänraapija vekkihametyönteijät uskoo kyllä kaiken...[/QUOTE]

KT asumise säännöissä on se että vanhemman mustalaisen pitää asua nuorempaa korkiammalla.
 
ei jummarra
Munkin uskonto kieltää käytettyjen ostamisen lisäksi kieltää myös alle 200 neliön kämpässä asumisen ja huonolla autolla ajamisen..
Miksi sossu ei kustanna minulle näitä?
 
Ota valkolainen
[QUOTE="nuuh";30226300]Miksi? Mistä sellainen sääntö ja "perinne" kumpuaa? Oliko hevosvankkureissakin ylä- ja alakerrat? Onko tämä "perinne" käytössä vain Suomessa? Vai onko lähtömaista kotoisin, Intiassa siis asuvat vanhat mustalaiset yläkerroksissa?[/QUOTE]

Netistä romanien perinteistä ja käyttäytymissäännöistä.
 
"Jees"
[QUOTE="Öhöm";30226314]Se on toinen asia. Mutta kyllä keskituloisella suomalaisella on varaa 900 euron vaunuihin.[/QUOTE]

Olisi varmaasti varaa, mutta ei kuitenkaan haluta laittaa niin paljon rahnaa niihin.. Muslimeilla tossa vaunu keississä hieno piirre on vielä se että jos 1 lapsi on tyttö niin ne vaunut kelpaavat sitten jatkossa ainoastaan tytölle.. JOs 1 on poika niin sitten ne kelpaavat taas kummallekkin..

Tuntemattoman vaunuissa ette tule näkemään muslimi lasta ikinä.
 
Rallllaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä kyllä;30226226:
Toi on just tuota perus mamu perheellä on uudet kodinkoneet/elektroniikka/kalusteet.. Hyvät laadukkaat kuteet.. Merkki lastenvaunut ym välttämättömät hyödykkeet joista perus Suomalainen keskituloinenkin perhe joutuu haaveilemaan.
Sinäkin olet saanut ilmaisen koulutuksen, mutta silti kirjoitustaitosi ("taito") on huonompi kuin 8-vuotiaalla lapsellani :/
 
Entä sinä?
Mitä sinä vaatisit/odottaisit saavasi vieraassa maassa, johon olet paennut sotaa ja kurjuutta? Kantaisitko lapsesi mukisematta ja pesisit pyykkisi vesilammikoissa? Kierrättäisit kertakäyttövaipat?

Mua niin hävettää suomalaiset. Kuinka moni teistä oikeasti tuntee yhtään maahanmuuttajaa? Oletteko ikinä edes jutelleet yhdenkään kanssa? Onko teillä mitään hajua siitä millaisia ihmiskohtaloita heidän joukossaan on? Kehtaatte nurista jostain sadan euron vaunuista! Itse lykitte kapisia rumia kersojanne 1400€ Bugaboo ällötyksissä! Hävetkää! Maksatte veroilla mieluummin naapurin Pertsan viinat ja huumefiksin, kuin pienen lapsen rattaat! Kuvottavaa!
 
AAAARGH
Alkuperäinen kirjoittaja Entä sinä?;30226422:
Mitä sinä vaatisit/odottaisit saavasi vieraassa maassa, johon olet paennut sotaa ja kurjuutta? Kantaisitko lapsesi mukisematta ja pesisit pyykkisi vesilammikoissa? Kierrättäisit kertakäyttövaipat?

Mua niin hävettää suomalaiset. Kuinka moni teistä oikeasti tuntee yhtään maahanmuuttajaa? Oletteko ikinä edes jutelleet yhdenkään kanssa? Onko teillä mitään hajua siitä millaisia ihmiskohtaloita heidän joukossaan on? Kehtaatte nurista jostain sadan euron vaunuista! Itse lykitte kapisia rumia kersojanne 1400€ Bugaboo ällötyksissä! Hävetkää! Maksatte veroilla mieluummin naapurin Pertsan viinat ja huumefiksin, kuin pienen lapsen rattaat! Kuvottavaa!
Voi vittu.. Mä tunnen useamman maahanmuuttajan ja joo ennen heihin tutustumista en ollut rasisti nyt olen! Vaikka ihan hyviä tyyppejä ovatkin ihmisenä niin kyllä mua vituttaa se että 5v SUomessa olon jälkeenkään heiltä ei vaadita yhtään mitään.

Ja luuletko sä saatanan tonokki että se jää niihin 900€ vaunuihin vai maksetaankohan heille ihan pikkaisen enemmän, positiivisena puolena tässä on se että Suomen sosiaalihuolto rahoittaa saatana heidän uskonsotaansa.
 
Ja samaan
Suomalaisten vanhusten huolto huononee ymym.. Perus YH äidillä ei todellakaan ole mahdollisuutta mennä sossuun vaatimaan samanlaisia etuuksia kuin maahanmuuttajilla, kerro persereikä mitä järkeä tässä on?
 

Yhteistyössä