rv 32 hjelppa!

  • Viestiketjun aloittaja "Eviita"
  • Ensimmäinen viesti
"Eviita"
Vauvan liikkeet tuntuu tossa häpykummun kohdalla.
Onkohan se ihan normaalia?
Potkut tuntuu navan kohdalla. Eilen ja tänään kun kävin kaupassa pari napakkaa supparia ja yhtäkkiä tuli muka kauhea "kakkahätä!"
Maha on ihan kuralla =/
 
"Mamma90"
Toi voi tarkottaa et synnytys on lähellä,kannattas ehkä käydä tarkistuttamassa synnärillä asia,voi tietty johtua monesta muustakin mutta kävisin tarkistakaa ei kuitenkaan ihan vielä oo turvallisilla viikoilla sun raskaus.
 
"Eviita"
Mulla on nyt toka raskaus. Ekasta synnytyksestä on jo 7-vuotta. En muista mitään näistä ajoista.
Esikoinen syntyi 36+6 !
Vauvan hikkailukin tuntuu jo tuolla häpyalueella :O
Nyt pitää varmaan koittaa vaan rentoutua, ja odottaa huomiseen aamuun- Ellei ala kivut!

Niin, ja mun ystävän lapset on syntyny 30+2 ja 31+0. Terveitä ovat ja isoja jo. Ikää 10 & 8 vee :)
 
Mitenpäin vauva on? Mulla molemmat pyöri tuossa vaiheessa vielä ihan mihin päin tahansa, kuopuskin potki aina nivusiin. Entä jos siellä ollaankin poikittain, niin harkkasupparikin tuntuu sen takia inhottavammalta ja hikotukset ja potkut menee noihin kohtiin? Nythän on taas mahatautia liikkeellä kun koulut ja muut on alkaneet :)
 
"Eviita"
Mitenpäin vauva on? Mulla molemmat pyöri tuossa vaiheessa vielä ihan mihin päin tahansa, kuopuskin potki aina nivusiin. Entä jos siellä ollaankin poikittain, niin harkkasupparikin tuntuu sen takia inhottavammalta ja hikotukset ja potkut menee noihin kohtiin? Nythän on taas mahatautia liikkeellä kun koulut ja muut on alkaneet :)
Pää alapäin. Viime tiistaina oli pää painunut jo lantioon ultrassa.
Lääkärin mukaan ei kyllä enään käänny, tai jos kääntyy sen kuulemma huomaa kovista kivuista.
Mulla on maha jo laskeutunut. Alkoi vaan noi liikeet kummastuttaa, kun vasta tänään alkoi tuntumaan tuolla tosi alhaalla ne.
Toki perätilassa ollessa potki rakkoon yms, mutta se tuntui ihan erilaiselta..
 
vierassss
[QUOTE="Eviita";30227303]Pää alapäin. Viime tiistaina oli pää painunut jo lantioon ultrassa.
Lääkärin mukaan ei kyllä enään käänny, tai jos kääntyy sen kuulemma huomaa kovista kivuista.
Mulla on maha jo laskeutunut. Alkoi vaan noi liikeet kummastuttaa, kun vasta tänään alkoi tuntumaan tuolla tosi alhaalla ne.
Toki perätilassa ollessa potki rakkoon yms, mutta se tuntui ihan erilaiselta..[/QUOTE]

no kuule ne liikkeet voi tuntua ihan missä kohtaa tahansa eikä se mitään kerro
 
Täällä myös samaa
Täällä rv 33 ja hikka tuntuu tuossa häpykummun yläpuolella, alavatsalla. Potkut tuntuu navan kohdalla ja hieman ylempänä. Minulla myös vauva kääntynyt pää alaspäin.

Mulla tulee suppareita jos kävelen pitempiä matkoja, sullakin voi tuo kävely laukaista niitä. Samoin mulle tulee vessahätä ihan yllättäen, ei pysty odottelemaan yhtään vaan pitää päästä samantien vessaan. Mahakin on välillä kuralla, kuulunee asiaan. Mieluummin kuralla kuin ummella. Kaiketi se vauva alkaa olla jo sen kokoinen ja painaa tuolla alapäässä että tulee tuntemuksia.
Toisinaan vauva painaa päätä alaspäin niin että tuntuu pahalta/kivuliaalta.
 
rv 31+4
Sairaalasta varmaan parhaiten osaavat vastata.

Mutta itsellä viime aikoina, parin kolmen viikon ajan, tuntunut "nyrkkeilyä" tosi alhaalla ja potkut suunnilleen navan kohalla enkä ole osannut pitää sitä kummallisena. Olen ollut vaan tyytyväinen, kun olen liikkeitä tuntenut. Pitkään oli todella vaikea tuntea yhtään mitään.
 

Yhteistyössä