Seinän värin "palauttaminen"

  • Viestiketjun aloittaja Huokailija
  • Ensimmäinen viesti
Huokailija
Asun vuokra-asunnossa jossa yksi huonokuntoinen seinä maalattiin minun valitsemallani (vuokranantajan hyväksymällä) värillä. Itse en siis maalannut vaan vuokranantajan lähettämä maalari. Nyt olen pois muuttamassa ja sanottiin et väri pitäisi palauttaa ennalleen. Kysyi et oliko silloin värin palautuksesta puhetta silloin kun maalaus sovittiin..no ei ollut... Mitähän tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Ei oikein näillä taidoilla huvittais alkaa maalaamaan. Mut jos jonkun tänne hankin maalaamaan niin se joku kerätköön samalla nuo asennuttamani säleverhotkin sit pois. Palautetaan sit siltäkin osin jotakuinkin ennalleen!! Musta tää kuulostaa jotenkin et ei mee ihan oikein.
 
vieraskin.
Jos vuokranantaja on maalauksen järjestänyt niin ei sulla voi olla velvollisuutta palauttaa väriä ennalleen. Miksi on suostunut maalaamaan, jos pitää palauttaa. Eri asia, jos itse olisi mennyt sutimaan.
 
Huokailija
No sanotaanko et minulla on "rajoitteita" jotka estävät omatoimisen maalaamisen. Ja väri jolla pitäisi maalata ei ole valkoinen. Ja kaikenkaikkiaan, kuuluuko se mulle se maalaaminen? Ei tässä iso ongelma varmaan oiskaan jos ite voisin maalauksen hoitaa mut siis kun en voi. :/
 

Yhteistyössä